نعیمه نظام دوست با این عمل لاغری شاهکار از چاقی نجات یافت!
نوشته شده توسط : رعنا

خانم نعیمه نظام دوست را شاید بیشتر به عنوان یک طناز و بازیگر طنز سینما و تلوزیون بشناسید. او متولد آبان ماه سال ۱۳۵۳ است. در تهران به دنیا آمده و حدودا از سال ۷۱ وارد عرصه بازیگری شده. نقش‌های بسیاری بازی کرده و این اواخر با ایفای نقش در فیلم “هزارپا” او را در هیات یک پرستا بسیار چاق دیدیم. اما اگر گشت و گذاری در اینترنت بکنید متوجه می‌شوید که نعیمه نظام دوست با انجام یک عمل جراحی لاغری کلی وزن کم کرده و چهره و پیکر الان او به کلی تغییر پیدا کرده. شاید برای شما سوال باشد نظام دوست با چه روشی توانسته تا این حد وزن کم کند؟ با خواندن این مقاله با عمل نعیمه نظام دوست بیشتر آشنا خواهید شد.

تلاش خانم نظام دوست برای کاهش وزن

هرچند که این بازیگر برای چاقی مزایایی برمی‌شمرد. اما در کل واقعا از این وضعیت خود رنج می‌برد. از نظر خانم نعیم دوست لاغری و چاقی بیش از حد هر دو باعث بروز انواع اختلالات و بیماری‌ها می‌شود. شاید اگر آن عمل بالون معده را انجام نمی‌داد چندان هم با وزنی حدود ۹۰ کیلو مشکلی برایش پیش نمی‌آمد. هر نوع روشی که به کاهش وزن کمک می‌کرد را امتحان کرده بود اما باز هم نتیجه‌ای برایش به ارمغان نیاورد.

عمل لاغری بالون چه مشکلاتی برای نعیمه نظام دوست پیش آورد؟

با توجه به اینکه دو ماه بیشتر از مهلت توصیه شده بالون در بدن او بود، برای معده و روده های او مشکل پیش آمد. و چند ماه بعد از عمل جراحی وزن او ناجوانمردانه و بصورت باورنکردنی به حدود ۱۲۳ کیلوگرم افزایش پیدا کرد. بالون حجم معده او را پس از برداشتن، بزرگتر از پیش کرده بود. و اشتهای او را بیشتر از پیش کرده بود.

البته استفاده از بالون برای هر کسی توصیه نمی شود و روش مناسب و قطعی برای کاهش وزن و لاغری نیست. در برخی افراد عمل لاغری بالون کارساز است و حتی وزن هم کم می کنند اما روش دائمی برای لاغری نیست. در خصوص خانم نظام دوست هم این روش اصلا جواب نداده.

عمل نعیمه نظام دوست جراحی اسلیو معده بود

پس از تجربه روش های مختلف لاغری و شکست در هر کدام از آن‌ها، این بازیگر سینما و تلوزیون دست از تلاش برمی‌دارد. تا اینکه به توصیه خانم بهاره راهنما که او نیز با مشکل چاقی مفرط مواجه بود، اقدام به عمل جراحی لاغری اسلیو معده کرد. عمل او در آبان ۹۶ توسط یکی متخصص جراحی لاغری کشور صورت گرفت. یک سال بعد از عمل لاغری اسلیو نظام دوست در اینستاگرام خود عکس‌هایی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او وزن زیادی از دست داده و از این اتفاق به عنوان تولدی دوباره یاد می‌کند. ضمن تشکر از جراح چاقی خود از دوستان و مشوقانش تشکر می‌کند. و از جراحش به عنوان کسی یاد می‌کند که به او تولدی دوباره بخشیده است.





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: