استینگر و سورنتو
نوشته شده توسط : رعنا

کیا موتورز یکی از بهترین شرکت های خودرو سازی در دنیا است که در این زمینه به طور کاملا حرفه ای فعالیت دارد و خودرو های بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند. امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دو تا از بهترین خودرو های این شرکت خودرو سازی کره ای را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم لوازم یدکی این خودرو ها را باید از کجا تهیه کنید. با ما هراه باشید.

استینگر

موتور استینگر پرفورمنس با حجم 3.3 لیتری کار شده است و دارای 6 سیلندر است. این موتور با نام T-GDi شناخته میشود و با یک سیستم خروج دود اسپرت تلفیق شده است.  علاوه بر این یک سیستم اکو نیز به صورت پیشفرص میتواند در انیار و دسترس خریداران قرار بگیرد. قدرت موتور این ماشین نسبت به مدل های پیشین 3 اسب بخار بیشتر و معادل 365 اسب بخار است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم لوازم یدکی کیا را باید از کجا تهیه کنید.

این ماشین چندی پیش رونمایی شد و قرار بر این است که اواخر سال 2020 میلادی و پیش از شروع سال جدید کم کم به فروش برسد. لازم به ذکر است که رونمایی این ماشین در خود کشور کره از همان ابتدای سال 2020 آغاز شد ولی هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

هدف از تولید استینگر

همانطور که در ادامه گفته شد، هدف از تولید این خودرو صرفا رونمایی از یک نسخه مدرن و یا یک نسخه منحصربه فرد نیست. بلکه این فست بک (fastback) کیا تنها برای بهبود سطح رقابت با سایر رقبای نزدیک استینگر طراحی شده است. هدف کیا این بود ک ماشین را از نظر ایمنی، فناوری های جدید و همچنین ظاهری جذاب تر به مشتریان بدهد تا فروش ماشین خود را به نسبت رقبا افزایش دهد.

سورنتو

نسل سوم ماشین سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود که وارد بازارهای ایران شد. نه تنها زا آن زمان، که از لحظه رونمایی از این ماشین، ایرانیان زیادی در سودای خرید این ماشین بودند و خیلی ها نیز موفق به وارد کردن و خرید آن شدند. اما بعد زا این نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحی و تولید مدل 2017 و جدید سورنتو بودیم. شرکت اطلس موتور به عنوان نماینده رسمی کیا موتورز در کشور از همان ابتدای رونمایی از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و برای وارد کردن آن نیز تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه….

این شاسی‌بلند کره‌ای مجهز به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی است که در نمونه موجود در بازار ایران، به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده که توانایی تولید 188 اسب بخار، قدرت و 241 نیوتن متر، گشتاور است.

سخن آخر

امروز در این مقاله سعی کردیم تا شما را بیشتر با کیا استینگر و کیا سورنتو آشنا کنیم. علاوه بر آن می‌خواهیم به شمکا بگوییم که اگر از خودرو کره ای استفاده می‌کنید و نمی‌دانید باید قطعات آن را از کجا تهیه کنید تا از کیفیت و اصالت آن مطمعن باشید، می‌توانید از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: