هنگام خرید جواهرات مردانه باید به چه نکاتی توجه داشت؟
نوشته شده توسط : رعنا

فقط کافیست با یک طرح ارتباط برقرار کنید. همین که زیورآلاتی نظرتان را جلب کرد آن را انتخاب کنید و خیلی وسواس فکری به خرج ندهید. توجه داشته باشید که جواهرات قرار است تیپ روزانه شما را شیک‌تر کند. بنابراین لازم نیست همه جواهرات را یک جا و با هم استفاده کنید. با هر تیپ و استایلی یکی از انواع مختلف اکسسوری همچون دستبند، گردنبند یا زنجیر را به کار بگیرید. در زیر به طور مجزا توصیح داده‌ایم که هنگام خرید طلا به چه مسایلی باید توجه داشته باشد.

۱استفاده از طلا برای مردان: دستبند

در گذشته این طور بود که دستبندهای پهن و ضخیم فلزی یا چرمی برای مردها عرضه می‌شد. اما در حال حاضر دنیا به سمت مینیمالیستی شدن پیش می‌رود. این مساله در انتخاب دستبند مردانه نیز مصداق دارد. شما باید بدنبال مدل‌های ساده اما شیک باشید. به طور مثال، برای یک دکمه سردست ساده، بهتر است یک دستبند که بافت متفاوتی دارد به دست کنید. یا مثلا دستبند چرمی یا بافت که باریک و تک‌رنگ است هم برای این منظور مناسب است.

وقتی تصمیم دارید چندین دستبند را همزمان به دست کنید، باید متعادل بودن و متناسب بودن را مدنظر داشته باشید. دستبندهای شیک به تنهایی هم زیبا هستند و جلب توجه می‌کنند، اما اگر می‌خواهید این دستبندها خوب جلوه کنند بهتر است در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید و از جنس‌ها و بافت‌های متنوع بهره بگیرید. به طور مثال، در کنار ساعت مچی خود، یک دستبند مهره‌دار، یک دستبند چرمی و یک دستبند النگویی به دست کنید. یا به جای نمونه چرمی از دستبند بافت استفاده کنید. وقتی جنس و بافت دستبندها با هم فرق داشته باشد، ترکیب بهتر و زیباتری در کنار هم خواهند ساخت.

2 – استفاده از طلا برای مردان: گردنبند

برای انتخاب گردنبند مردانه بهتر است سراغ زنجیرهایی بروید که بتوانید آن را روی لباس بیندازید. باز هم تاکید می‌کنیم که سادگی و مینیمال بودن جواهر را حتما مدنظر داشته باشید. شما به عنوان یک مرد می‌توانید از آویزهای ظریف و نه‌چندان درشت برای زنجیر گردنبند استفاده کنید. ترجیحا سراغ نقره استرلینگ یا طلای سفید بروید.

اگر عادت دارید همیشه تی‌شرت بپوشید، توصیه می‌کنیم زنجیرهای متوسط انتخاب کنید که روی سینه قرار بگیرند. این گردنبندها به لباس ساده شما هویت می‌بخشند و تیپتان را جذاب‌تر می‌کنند. از گردنبندهای بزرگ، ضخیم، طلایی و دارای برش الماسی به شدت خودداری کنید. زنجیرهای براق برای همه مردها مناسب نیست، ترجیحا سراغ نمونه‌های مات بروید.

اگر قصد دارید چندین زنجیر را با هم از گردن آویزان کنید، سعی کنید گردنبندها بلند و کوتاه باشند. به طور مثال، یک گردنبند با ارتفاع ۶۰ سانتی‌متری و بدون آویز را در کنار زنجیر ۵۰ یا ۵۵ سانتی‌متری همراه با آویز استفاده کنید. برای این منظور لباس شما باید تی‌شرت یا سوئیشرت باشد. همچنین می‌توانید از چندین فلز متفاوت در کنار هم و به صورت چند لایه استفاده کنید.

بیشتر خوانید : خرید انگشتر طلا

3 – استفاده از جواهرت برای آقایان: انگشتر

اگر انگشتر خاتم‌کاری شده به دست می‌کنید حواستان باشد که از هیچ انگشتر دیگری نباید در هر دو دست خود استفاده کنید. اگر خیلی مایل به استفاده از انگشترهای بیشتر هستید، ترجیحا فقط یک انگشتر ساده دیگر در همان دست بپوشید و در این امر زیاده‌روی نکنید. همیشه این نکته را در گوشه ذهن خود داشته باشید که هر چه ساده‌تر، شیک‌تر.

انگشترهای ضخیم و بزرگ دیگر از مد افتاده‌اند. بعلاوه، این مدل انگشتر به هیچ عنوان استفاده آسانی ندارد و هنگام تایپ کردن یا انجام کارهای فیزیکی مانع از انجام فعالیت مرد می‌شوند. بنابراین بهترین انتخاب انگشتر برای مردان مدل‌های سبک‌وزن و باریک است تا وقتی که فرد آن را به دست می‌کند یادش برود انگشتری در دست دارد. توصیه ما این است که انگشترهای با پهنای کمتر از ۴ میلی‌متر را انتخاب کنید.

منبع : https://www.azadi.gold/shop/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: