هیوندای و واتر پمپ آوانته
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای یکی از پرطرفدار ترین خودروساز های کره ای است که سالیان دراز است به تولید خودرو های با کیفیت و صادر کردن آنها به اقسا نقاط جهان پرداخته و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با یکی از قطعات یدکی یکی از پرطرفدار ترین خودرو های هیوندای، یعنی آوانته و واتر پمپ آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

واتر پمپ چیست و چه وظیفه ای دارد؟

هنگامی که واترپمپ به درستی کار کند، ماشین شما دمای عملیاتی مطلوبی دارد و آن را حفظ می کند و به طور کلی حال و روز ماشین شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود یا شروع به فرسودگی کند، میتواند منجر به خرابی کامل موتور شود. به خاطر اهمیت این موضوع، ما در این مقاله به  علائم هشداردهنده خرابی واترپمپ میپردازیم و از آنجا که ما محصولات و لوازم یدکی هیوندای و قطعات کیا را به مشتریان خودمان ارائه میدهیم تاکید اصلی ما روی محصولات کیا و هیوندای است. این مقاله به صورت اختصاصی به واترپمپ آوانته میپردازد اما خواندن مقاله برای همه کسانی که ماشین دارند توصیه میشود.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر راجع به هیوندای و این نوع لوازم یدکی هیوندای بیشتر بدانید.

هیوندای

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم، از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت.این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو هیوندای، در کشورهای مختلف به‌فروش رساند.

هسته اولیه گروه شرکت‌های هیوندای در سال 1946 توسط چانگ جو-یانگ تأسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از حمایت‌های دولتی، انواع فعالیت‌های صنعتی همچون: ساخت‌وساز، فولادسازی، کشتی‌سازی، خدمات پشتیبانی، تجارت، الکترونیک و خدمات مالی را تحت پوشش قرار داد و در ابتدای دهه 1960 به بزرگترین شرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل شد.چانگ جو-یانگ در سال 1967 هیوندای موتور را به‌عنوان شرکت تابعه گروه هیوندای و بازوی خودروسازی این گروه صنعتی تاسیس نمود. نخستین خودروی عرضه شده توسط این شرکت، فورد کورتینا بود، که با مشارکت مستقیم شرکت فورد، در کره جنوبی مونتاژ می‌شد. مالکین شرکت هیوندای با هدف ساخت خودرویی مستقل، مدیرعامل اسبق بریتیش لیلاند؛ جورج ترنبول را استخدام کردند. وی نیز با 5 مهندس بریتانیایی برای پیشبرد توسعه و ساخت اتومبیل آغاز به همکاری کرد.

سخن آخر

در این مطلب سعی شد تا شما بیشتر با واترپمپ و وظیفه آن در موتور آشنا شوید. اگر قصد خرید لوازم یدکی کیا و یا هیوندای خود را دارید اما نمی‌دانید باید آنها را از کجا تهیه کنید که هم از اصل بودن کالا مطمعن باشید هم از کیفیت آن، پیشنهاد ما به شما فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: