همه چیز را راجع به هزینه لمینت دندان بدانید
نوشته شده توسط : رعنا

لمینت یکی از پرطرفدار ترین روش های ترمیم و زیبا سازی دندان و طرح لبخند است. امروز می‌خواهیم در این مقاله راجع به هزینه های مرتبط با لمینت دندان بیشتر با هم صحبت کنیم. پیش از این مقالات متعددی را درمورد کامپوزیت نیز در اختیار شما قرار دادیم. با ما همراه باشید تا بیشتر راجع به لمینت دندان بدانید.

هزینه لمینت 1400

لمینت دندان نوعی ونیر دندانپزشکی (لایه های نازک هم رنگ دندان) است که برای پوشاندن یا اصلاح مشکلات ظاهری دندان ها و زیباسازی طرح لبخند به سطح جلوی دندان ها متصل می شود. چیزی که در این مقاله به آن پرداخته شده است اطلاعاتی درباره قیمت لمینت دندان در سال 1400 به عنوان یک روش عالی برای اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان ها است. در این مقاله سعی شده که به صورت کامل نحوه محاسبه هزینه ها و دلیل بالا بودن آن ها را توضیح دهیم.

هزینه لمینت موقت

در جلسه اول دندان های شما بررسی می شود و بخشی از مینای دندان جهت قرار گرفتن لمینت روی دندان تراشیده می شود. پس از تراشیدن دندان، از آن قالب گرفته می شود و بر اساس آن قالب یک لمینت دندان موقت برای شما ساخته می شود. سپس قالب را به لابراتوار می فرستند تا بر اساس فرم قالب دندان، لمینت دندان نهایی ساخته شود.

از آنجا که برای تولید لمینت موقت مواد بکار می رود، باید هزینه این مواد به صورت جداگانه پرداخت شود. یعنی به جز هزینه ای که برای لمینت دائمی پرداخت می کنید باید یک هزینه جدا در حدود 1 میلیون تومان هم بابت لمینت موقت پرداخت کنید.

علت بالا بودن هزینه لمینت سرامیکی

در نگاه اول شاید با خودتان بگویید که هزینه ای که برای داشتن لمینت پرداخت می کنید زیاد است. اما واقعیت این است که بیشتر هزینه صرف مواد بکار رفته و لابراتوار خواهد بود. در عمل درصد کمی از هزینه های به حساب کلینیک ها می رود و اغلب قیمت لمینت دندان در سال 1400 برای لابراتوار است.

اغلب مواد بکار رفته وارداتی هستند و به دلیل نوسانات ارزی و اوضاع اقتصادی کشور هزینه زیادی روی دست کلینیک یا لابرتوار میگذارند به همین دلیل اینطور به نظر میرسد که هزینه ها بیشتر است.

اگر از افرادی که دور و بر شما طی چند سال گذشته لمینت کرده اند سوال بپرسید که هزینه نهایی اصلاح طرح لبخندتان با لمینت چقدر شده قطعا اینطور می گویند به ازای مثلا 4 لمینت دندان 3 میلیون تومان داده اند اما اکنون با همین میزان پول تنها 1 دندان لمینت می شود. این کاملا نوساات ارزی و اضاع تورم کشور را توجه می کند.

سخن آخر

با مطالعه این مطلب اطلاعاتی را راجع به هزینه لمینت دندان در سال 1400 به دست آوردید ولی آیا همین موارد برای تصمیم گیری کافی است؟ قطعا نه. شما باید حتما قبل از تصمیم نهایی با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه را در مقابل شما قرار دهد تا هیچوقت موجب پشیمانی نشود. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: