هیوندای و اصالت قطعات
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای یکی از معروفترین کمپانی های خودرو سازی است که سال ها است در این عرصه فعالیت دارد و خودرو های با کیفیتی را تولید می‌کند. امروز در این مقاله قصد داریم علاوه بر اینکه شما را بیشتر با این شرکت خودروسازی هیوندای آشنا کنیم، به شما بگوییم که قطعات هیوندای را از کجا تهیه کنید و از کجا متوجه شوید که آن قطعه اصل است یا نه. با ما همراه باشید.

هیوندای

بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود. این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل، تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶٫۰۰۰ مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

مدیران هیوندای با مشارکت شرکت‌های ایتال‌دیزاین به منظور طراحی خودرو و میتسوبیشی موتورز برای تأمین اجزای تولیدی و اکسل، اولین اتومبیل کره‌ای، یعنی هیوندایی پونی را در سال 1975 تولید کرد، که در پی آن، صادرات نخستین محصول بخش خودروسازی هیوندای، به کشور اکوادور، در همان سال آغاز شد. هیوندای پونی عنوان سازنده پرفروش‌ترین اتومبیل کره‌ای را برای شرکت هیوندای به ارمغان آورد و هنوز هم این اتومبیل بدون رقیب باقی‌مانده است.نسل دوم از خودروی هیوندای پونی در سال 1982 نقطه عطف دیگری را رقم زد و اولین صادرات در مقیاس وسیع خودروهای هیوندا، شکل گرفت. اتومبیل کوچک پونی با بهره‌مندی از سود درآمد کارکنان کره‌ای، بازار اتومبیل کوچک کانادا را، در سال 1983 دگرگون ساخت. پس از آن بود، که دنیا از به وجود آمدن یک سازنده دیگر اتومبیل در آسیای جنوب شرقی مطلع شد.

پس از جدا شدن از گروه هیوندای در سال 2000 شرکت هیوندای موتور توانست به همراه کیا موتورز، زیر چتر هیوندای موتور گروپ، تنها بر روی صنعت خودروسازی تمرکز کند. از آن زمان به بعد هیوندای موتور تحت مدیریت چانگ مونگ-کو، موفق شده تا حد چهارمین خودروساز بزرگ جهان، بهمراه کیا و خود به تنهایی، تا رتبه هشتمین شرکت بزرگ خودروسازی جهان، رشد کند. برنامه هیوندای، پیشروی تا به دست آوردن مقام پنجم تا سال 2014 است. در اروپا نیز امروزه سایت‌های تولید و نیز طراحی توسط هیوندای ایجاد شده‌اند.

خرید قطعه اصلی

با توجه به گفته های بالا، خرید یک قطعه اصل، نیاز به تخصص و اطلاعات کامل در مورد قطعه مورد نظر دارد، اما یکسری موارد هستند که اگر کمی به آنها بیشتر توجه کنید، در اکثر موارد می‌توانید اصل یا فرع بودن یک قطعه خودرو را تشخیص دهید.در ادامه به توضیحات در مورد این موارد می‌پردازیم، اما هم اکنون آنها را نام می‌بریم:

  • لیست کشورهای سازنده لوازم خودرو: از راه‌های تشخیص اصل یا فرع بودن یک محصول یا قطعه خودرو، کشور سازنده آن می‌باشد.شاید با خود بگویید خب یعنی اگر روی یک محصول نوشته شده باشد ساخت چین، آن محصول تقلبی است؟خیر. در حال حاضر بسیاری از محصولات دنیا در کشور چین ساخته و صادر میشود و اینکه یک محصول ساخت چین باشد، دلیل بر تقلبی بودن آن نیست.ممکن است خیلی از قطعات خیلی از خودروها توسط شرکت اصلی آن خودرو در چین تولید و صادر شوند.
  • کیفیت بسته بندی
  • نوع جوشکاری قطعه
  • نوع نوشته‌های روی قطعات لوازم یدکی
  • رنگ بسته بندی

سخن آخر

اگر شما دارای یکی از محصولات شرکت خودرو سازی کره ای هیوندای هستید و می‌خواهید قطعات خودروی مورد نظر را خریداری کنید و از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما قطعات خودروی مورد نظر رو از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو تهیه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: