راهنمای خرید و انتخاب جواهرات مردانه
نوشته شده توسط : رعنا

اگر به دنبال انتخاب جواهرات مردانه مناسب برای خودتان یا عزیزان‌تان هستید با ما همراه باشید تا نکات لازم در این باره را به شما آموزش دهیم. ما نکات و دستورالعمل‌های خاصی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا با توجه به آخرین ترند‌های دنیای مد بهترین جواهر مردانه را انتخاب نمایید.

شخص و موقعیت

این دو اولین معیارهایی هستند که در هنگام خرید جواهرات مردانه باید در نظر داشته باشید. آیا جواهرات مورد نظر را برای پدر، برادر، پسر یا دوست خود می‌خواهید؟ آیا آن را برای شخصی خریداری می‌کنید که دانشجو است یا شاغل است و کنفرانس‌های تجاری متعددی را انجام می‌دهد؟

انتخاب و نوع جواهرات با توجه به شخصی که می‌خواهید برایش جواهر بخرید، متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر برای پدر خود یا یک مرد مسن خرید انجام می‌دهید، بهتر است که یک انگشتر کلاسیک، ساعت طلا یا یک جفت دکمه سرآستین طلا انتخاب کنید. همچنین اگر برادر یا شوهر شما علاقه خاصی به مد دارد و پیگیر تغییرات آن است، این احتمال وجود خواهد داشت که استفاده از دستبند یا آویز یونیسکس را نپسندند و بهتر است در این شرایط از جواهرات مردانه خاص استفاده شود.

رنگ و میزان درخشش

رنگ و درخشش در جواهرات، پارامتر مهم دیگری در انتخاب و خرید طلا و جواهرات برای مردان می‌باشند. معمولا از طلای سفید و زرد در جواهرات مردانه استفاده می‌گردد. طلای زرد به نوعی یک کلاسیک ابدی است و برای مردانی مناسب است که به چیز‌های کلاسیک علاقه دارند.

در عوض طلای سفید حالتی مدرن‌تر دارد و استایل معاصر و جلوه مدرنی در ظاهر شخص به نمایش می‌گذارد. پلاتین نیز چنین ویژگی دارد و می‌توان به عنوان جواهری مدرن از آن استفاده کرد.

برای مردانی که به رنگ‌های گرم‌تر علاقه‌مند می‌باشند، طلای رزگلد انتخاب ایده‌آلی است. البته به غیر از رنگ طلا انتخاب نوع و رنگ سنگ قیمتی قرار گرفته در جواهرات نیز بسیار مهم می‌باشد.

انتخاب بر اساس یک نماد

همانند بانوان، مردانی که از جواهرات استفاده می‌کنند به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند. دسته اول آن‌هایی که از جواهرات به عنوان یک نوع مد استفاده می‌کنند و دسته دوم آن‌هایی هستند که به دلیل ارزش نمادین جواهرات از آن‌ها استفاده می‌نمایند. هنگام خرید جواهرات برای دسته دوم، مهم است که به دنبال جواهراتی باشید که بتواند ویژگی‌ها و احساسات فردی مردان را بازگو کند.

انتخاب جواهرات بر اساس شخصیت

یکی دیگر از نکات در هنگام خرید جواهرات مردانه، توجه به شخصیت اوست. به همین دلیل این نکته مهم است که جواهراتی را انتخاب نمایید که نشان دهنده شخصیت شما باشد و با شخصیت شما سازگار باشد.

به سایز‌ها دقت نمایید

زمانی که جواهراتی مانند گوشواره و یا آویز خریداری می‌کنید، سایز بندی تاثیر چندانی ندارد. ولی در هنگام خرید انگشتر یا دستبند باید اندازه انگشت و مچ دست خود را در نظر داشته باشید. این نکته مهم است که دستبند و به خصوص انگشتر بر روی دست شما بازی نکند و نلغزد. در صورتی که چنین جواهراتی را در سایز بالاتری انتخاب نمایید، ممکن است هنگامی که حواستان نیست از دستتان بیافتد.

منبع : https://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: