ارتودنسی زود بازده
نوشته شده توسط : رعنا

همانطور که می‌دانید و بار ها نیز به آن اشاره کردیم ارتودنسی روشی است برای درمان ناهنجاری ها و نامنظمی های فک و دندان. ارتودنسی روشی است که بسیار زمانبر بوده و گاهی اوقات سال ها به طول می‌انجامد. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با ارتودنسی زود بازده آشنا کنیم و و طریقه انجام آن را به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

چرا ارتودنسی

علاوه بر تاثیری که دندان های مرتب و منظم بر زیبایی ظاهری و طرح لبخند شما دارد، همچنین می تواند باعث ارتقا سطح بهداشت و سلامت دهان و دندان های شما شود. اگر دندان های شما مرتب بوده و در یک ردیف منظم قرار داشته باشند، شما می توانید به راحتی تمام قسمت های سطحی دندان های خود را مسواک بزنید و به راحتی نخ دندان بکشید؛ در نتیجه موقعیت مناسبی برای رشد باکتری ها در محیط دهان فراهم نمی شود و از پوسیدگی و خراب شدن دندان ها جلوگیری می شود.

ارتودنسی پیشگیرانه

درمواردی دندانپزشک تنها دندان های کودک شما را معاینه کرده و از روش ها و دستگاه هایی برای متوقف کردن پیشرفت مشکلات و ناهنجاری های دهان و دندان های او جلوگیری می کند تا زمان مناسب برای انجام ارتودنسی فرا برسد. به علاوه اصلاح مشکلات و ناهنجاری های مربوط به فک، دهان و دندان ها، در کودکان راحت تر و با سرعت بیشتری انجام می شود؛ زیرا  استخوان های فک در کودکان هنوز رشد خود را کامل نکرده اند و با کمک دستگاه های مخصوص دندانپزشکی می توان فضای بیشتری برای جا به جایی دندان ها در دهان کودکان ایجاد کرد.

ارتودنسی اینویزیلاین

مدت زمان لازم برای درمان ناهنجاری های دندانی با استفاده از ارتودنسی نامرئی یا همان  اینویزیلاین، بین شش ماه تا هجده ماه طول م کشد که این مدت زمان، نسبت به زمانی که برای درمان با سایر انواع ارتودنسی ها لازم است، کمتر است. با ان حال توجه داشته باشید که ارتودنسی اینویزیلاین، تنها برای رفع ناهنجاری های دندانی خفیف تا متوسط استفاده می شود و در رفع ناهنجاری های شدید دندانی هیچ تاثیری ندارد.

ارتودنسی زود بازده و سخن آخر

یکی از راه ها اصلاح بدفرمی های دهان و دندان ها، انجام ارتودنسی دندان است. در صورتی که شما مایل به درمان ناهنجاری فک و دندان های خود از طریق انجام ارتودنسی باشید، ممکن است بخواهید این کار را با کمک روش هایی که زودتر به نتیجه می رسند، انجام دهید. برای آشنایی با روش های پر بازده ارتودنسی، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

انجام ارتودنسی روی دندان ها، یکی از روش های مطمئن و قطعی برای درمان ناهنجاری ها و بیماری های مربوط به فک و دندان ها است. داشتن دندان های زیبا و منظم، یک لبخند زیبا را به دنبال دارد. داشتن یک لبخند زیبا و جذاب، یکی از راه هایی است که به کمک آن می توان یک ارتباط اجتماعی خوب برقرار کرد. لبخند زدن می تواند در مخاطب شما حس اعتماد ایجاد کند و او نسبت به شما احساس بهتری داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: