کاندیدهای کاشت مو به روش FIT
نوشته شده توسط : رعنا

مهمترین سوالی که به ذهن می رسد این است که “کدام روش کاشت مو برای من بهترین نتیجه را به ارمغان خواهد آورد؟”. روش کاشت موی FIT، برای کاشت مو در نواحی با مساحت کم مانند ریش، ابرو، مژه، سبیل، کسانی که طاسی جلوی سر یا وسط سر آنها شدید نیست یا افرادی که برداشت مو از قسمت پشت سرشان ممکن نیست، افرادی هستند که می توانند با استفاده از روش کاشت موی FIT به نتیجه مطلوب برسند. بهتر است بیمار در انتخاب روش کاشت مو دخالت نکند و این امر را به متخصصین واگذار نماید.

 

در بیمارانی که از روش های کم تهاجم جراحی با حداقل میزان برش، خونریزی، بخیه و اسکار استقبال می کنند، روش کاشت مو FIT، بهترین روش به نظر می رسد. معمولا به افرادی که می خواهند هر چه سریع تر به نتیجه برسند و به دنبال تراکم های بیشتر در جلسات کمتر هستند، روش FIT توصیه نمی شود. همچنین برای افرادی که ریزبین بوده و به جزئیات توجه بیشتری دارند و نیز افرادی که به طراحی موی جلوی سر خود اهمیت بسیاری می دهند، روش FUTبیشتر از روش FIT مناسب خواهد بود.

 

مساله مهم دیگری که ممکن است کاندید کاشت مو بخواهد بداند، مدت زمان صرف شده در یک جلسه به منظور کاشت مو می باشد. می توان گفت در روشFIT، زمان زیادی در مرکز کاشت مو گذرانده خواهد شد که حتی در مواردی ده ساعت و بیشتر از آن طول خواهد کشید.

 

مطابق با قانون وزارت بهداشت و درمان، انجام خدمات کاشت مو تنها در بیمارستان ها، مراکز و کلینیک های تخصصی کاشت مو دارای مجوز رسمی امکان پذیر می باشد. مرکز تخصصی کاشت مو باید مجوز خود را الزاما در محل کاشت مو نصب نماید. شماره پروانه بهره برداری باید در مجوز ذکر شده باشد. همچنین متخصص کاشت مو و مسئول فنی باید دارای مدرک مربوطه باشند. همچنین می توان نام پزشکان و کلینیک های مجاز را در سایت سازمان نظام پزشکی مشاهده کرد. در تبلیغات متخصص کاشت مو خوب  و مراکز تخصصی کاشت مو، حتما باید مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی به همراه شماره مجوز آورده شود. یکی از آسان ترین راه ها برای یافتن مراکز مجاز، استفاده از بانک اطلاعات ۱۱۸ است زیرا تنها کلینیک های مجاز را ثبت نام می نماید.

 

این جلسات بسته به مساحت پوست، تراکم مو و تعداد پیوندهای لازم متفاوت خواهد بود. بنابراین ارائه قیمت قطعی برای هر فرد متفاوت بوده و نمی توان قیمت ثابتی را برای کاشت مو به روش FIT در نظر گرفت. در کل می توان گفت مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه کاشت مو تعداد پیوندهای مورد نیاز و تراکم موهای قبل از جراحی بستگی دارد. همچنین نمی توان از اثر تخصص و شهرت پزشک کاشت مو و نیز منطقه ای که مرکز کاشت مو در آن واقع است، چشم پوشی کرد. همچنین اگر فرد دارای حساسیت های خاص دارویی باشد نیز ممکن است در هزینه کلی درمان وی اثر بگذارد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1062
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: