طلا و جواهر برای کودکان
نوشته شده توسط : رعنا

بسیاری از کودکان نیز به طلا و جواهر و استفاده از آنها علاقمند هستند، تنها نیاز دارید جواهراتی را انتخاب کنید که هم برای آنها مناسب باشد و هم کودکان آن را دوست داشته‌باشند. کودکان هم مثل بزرگسالان هستند، برخی از آنها نسبت به ظاهر خود و آنچه می‌پوشند بسیار دقت و توجه دارند و برخی هم نه، برخی خوب حواسشان را نسبت به وسایل و تزیینات خود جلب کرده و از آن مراقبت می‌کنند و برخی  هم  وقتی از مهدکودک یا مدرسه برمی‌گردند، چیزی را جا گذاشته‌اند.

پس جای تعجب  نیست که برخی کودکان نیز همچون افراد بزرگسال عاشق زیورآلات باشند، نه تنها دختران که برخی پسران نیز دوست دارند مانند پدران یا قهرمانان محبوبشان، از این تزیینات استفاده کنند. اما به عنوان والدین آنها باید متوجه باشید که میان آنچه آنها می‌خواهند و آنچه برایشان مناسب است، مرزی باریک وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

شرط اول ایمنی

در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها، سوراخ کردن گوش و استفاده از گوشواره از کودکی رایج است، اما باید دقت داشت که حتما از گوشواره‌هایی استفاده کرد که به صورت حلقه در گوش قرار گرفته و قفل شده و یا بست پشتی به طور کامل به پایه‌ی گوشواره پیچ شود چراکه جدا شدن بست پشت گوشواره‌های میخی ممکن است باعث باز شدن گوشواره شده  و یا حتی این خطر را به وجود آورد که توسط کودک بلعیده شود. استفاده از گردنبند را نیز به زمانی موکول کنید که بزرگتری بر آنها نظارت دارد، یادتان باشد که هیچ وقت نگذارید که فرزندتان با زنجیر یا گردنبند بخوابد.

زیبایی و استایل

خرید طلاو جواهرات برای کودکان تا حد زیادی مثل خرید برای بزرگسالان است، پس وقتی می‌خواهید برای آنها خرید کنید به سبک و سیاقشان دقت کنید، بچه‌هایی که بسیار فعال هستند، دوست ندارند که چیزی جلوی دست و پایشان را بگیرد، البته آویز‌های کوچک به لحاظ ایمنی نیز بهتر است.

گردنبد و دستبندهایی که از طلا و چرم درست شده می‌تواند در هنگام بازی مقاومت و دوام بیشتری داشته‌باشد.اگر فرزند شما یک فعالیت جدی ورزشی را دنبال می‌کند، مطمئن شوید که استفاده از چه زیورآلاتی در هنگام انجام آن مجاز است.

طرح‌های ساده و دلنشین

قلب و طرح‌های برگرفته از طبیعت مثل پروانه، زنبور، کفش‌دوزک و گل برای هر سنی مناسب است اما به نظر می‌رسد کودکان به آویختن آنها بسیار علاقه دارند. این طرح‌ها برای طلای بچه گانه دختر کاربردی‌تر هستند.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: