ترمیم دندان و کامپوزیت
نوشته شده توسط : رعنا

کامپوزیت از جمله مواد پرطرفدار و پر کاربرد در دندانپزشکی است به طوری که در تمامی دندانپزشکی ها و کلینیک های دندانپزشکی پیدا می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با کامپوزیت دندان و کاربرد های آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

متخصص ترمیم کیست؟

تخصص ترمیم دندان نیاز به تخصصی در حدود چهار سال دارد که پس از شش سال از فراگیری موضوع دندانپزشکی حاصل می شود. مرمت کننده دندانپزشکی علاقمند به تشخیص همه موارد ساده و پیچیده است و قبل از تدوین برنامه یا برنامه درمانی شامل تمام قسمتهای دهان، همه موارد را از همه جهات برای شخص تحت درمان تجزیه و تحلیل و بررسی می کند .

اگر بخواهیم به حرفه متخصص ترمیم دندان نزدیک شویم، این کار را شبیه حرفه مهندس و معمار یک ساختمان خاص می دانیم. به این معنا که او به شکل نهایی و نتیجه نهایی اهمیت می دهد و عملکرد و فرم دندان را با بالاترین کیفیت بازیابی می کند.

وظیفه پرکردن دندان

یک متخصص ترمیم دندان در درمان شرکت کند تا راحت ترین و مناسب ترین راه حل را ارائه دهد. برای متخصص ترمیم دندان نیازی به ارائه راه حل ایده آل و گران تر نیست. بلکه او می تواند متناسب با توانایی ها و نیازهای شخصی که در حال معالجه است چندین راه حل برای این مشکل پیشنهاد کند. دندانپزشک همچنین می تواند از راه حل های ارائه شده توسط یک متخصص ترمیم دندان بهره مند شود و افق های جدید و متنوعی برای حل مشکل دارد. بنابراین ، دکتر ابساوی ، مشاوره با متخصص ترمیم دهان و دندان در موارد پیچیده برای دندانپزشک امری مهم و عملی است.

متخصص ترمیم دندان باید در موضوعاتی که موازی با تخصص خود هستند و مسئولیت ارتودنسی، جراحی و سایر تخصص های مختلف را دارند، دارای تجربه و صلاحیت باشد. بنابراین از نحوه برخورد با لثه و عفونت های آنها و بسیاری از جنبه های دیگر همراه با روند ترمیم دهان و دندان آگاه است، وی برنامه کار را تنظیم می کند و نظارت می کند در مراحل آن.

ترمیم برای تمام دندان ها

  ترمیم دندان شامل کل دهان است و مربوط به ترمیم شکل و عملکرد دندان است. همچنین شامل ترمیم دندانهای از دست رفته در دهان و همچنین اطمینان از بسته شدن صحیح فک ها است، یا به عبارت کوتاه ترمیم ترمیم دندان از نظر شکل و عملکرد است. یا به دلایلی جایگزینی ایده آل برای دندان های آسیب دیده است. دیگر

هر مداخله دندانپزشک ترمیم دندان محسوب می شود، اما تخصص ترمیم دندان در پیچیده ترین موارد و موارد پیچیده وجود دارد که نیاز به بازسازی یک دندان یا به طور کلی دندان دارد.

سخن آخر

به طور کلی کامپوزیت دندان یکی از بهترین روش های ترمیم دندان است اما شما اگر قصد دارید تا از کامپوزیت برای ترمیم دندان های خود استفاده کنید حتما قبل از انجام هر کاری با پزشک متخصص ترمیم دندان مشورت کنید. دیده شده که بسیاری از افراد تفاوت بین کامپوزیت و لمینت دندان را نمی‌دانند. تحقیق کردن باعث می‌شود تا با اطمینان کامل بهترین تصمیم را بگیرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: