پاسخ به سوالات رایح درباره انتخاب بهترین جراح لاغری
نوشته شده توسط : رعنا

بهترین جراح لاغری در تهران باید چندسال سابقه و تجربه داشته باشد؟

سابقه و تجربه جراح حتما باید جزء معیارهای عزیزانی باشد که به دنبال پیدا کردن بهترین جراح لاغری در تهران هستند. به طور کلی هرچه سابقه بالاتر باشد درصد موفقیت و مهارت جراح نیز بیشتر می شود بنابراین سعی کنید روی جراحانی دست بگذارید که بیشتر از ۵ سال سابقه جراحی موفق دارند. هرچند بعضا جراحانی با سابقه کمتر از این نیز موفق ظاهر شده اند.

عمل های لاغری در چه بیمارستان هایی انجام می شود؟

معمولاً برای انجام تمامی روش های جراحی لاغری باید به بیمارستان های خاصی مراجعه کرد. این بیمارستان ها بسیار مجهز هستند و امکانات قابل توجهی به نسبت بیمارستان های معمولی دارند. اتاق عمل ها در چنین مراکزی به تجهیزات بیهوشی مدرن مجهز هستند، بخش مراقبت های ویژه فعال و استاندارد دارند، آموزش های تخصصی به بیمار می دهند، برای تمام نیازهای بیماران کاندید عمل لاغری برنامه ریزی می کنند و امکانات مناسبی برای قبل، حین و بعد از عمل فراهم می کنند.

برای انجام عمل لاغری، بیمارستان دولتی بهتر است یا خصوصی؟

پاسخ به این سوال چندان ساده نیست. زیرا ما اکنون تعدادی بیمارستان دولتی و خصوصی فعال داریم که پذیرای بیماران هستند و امکانات در خوری نیز ارائه می دهند. از برخی جهات بیمارستان دولتی بهتر است (مثلاً هزینه کمتری دارد یا با بیمه ها طرف قراردادند) و از برخی جهات نیز بیمارستان خصوصی به جهت رسیدگی های اختصاصی بهتر است. اما در نهایت انتخاب با شما و جراحی است که انتخاب می کنید.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: