تصور اینکه جواهرات مخصوص خانم‌هاست را کنار بگذارید
نوشته شده توسط : رعنا

بگذارید صریح بگویم، این فرض که استفاده از جواهرات کاری زنانه است و همه‌ی سبک‌های جواهرات زنانه‌اند، ‌اشتباه است! درست است که سبک‌های خاصی وجود دارد و ممکن است مردان کمتر از خانم‌ها بتوانند از آن استفاده کنند اما اینکه بگوییم همه‌ی سبک‌ها و مدل‌ها زنانه‌اند، درست نیست.

بیشتر بخوانید :

بیایید یک نگاه تاریخی به ماجرا داشته باشیم:

حلقه‌ی پاپ (حلقه‌ی ماهیگیر) نمادی از قدرت و اقتدار است. تصویر این حلقه چیزی بود که پاپ برای مهروموم کردن اسناد رسمی واتیکان از آن استفاده می‌کرد.

فرعون‌های سلسله هجدهم مصر، از جواهرات مخصوص به خود استفاده می‌کردند. این جواهرات گردنبندهایی بودند که برای اعطای افتخار به مقامات، بزرگان و سربازان اهدا می‌شد.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای یادآوری زمان و تلاشی که کارمندان آنها در طول مدت خدمت خود داشته‌اند، به بازنشستگان خود ساعت هدیه می‌دادند.

پرسنل نظامی از سنجاق سینه‌های مختلف برای نشان دادن درجه‎‌ی خود استفاده می‌کردند.

در سال ،۱۶۰۰ نجیب‌زاده‌های انگلیسی از روبان برای بستن دکمه‌های پیراهن خود استفاده می‌کردند که این پیش‌زمینه‌ی به وجود آمدن دکمه سردست بود.

قدمت دستبندهای مردانه به ۳۰۰۰سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و پیش از آن، جنگجویان و شامیان بری دفع شر از این گردنبندها استفاده می‌کردند.

من می‌توانم مثال‌های خیلی زیادی از سابقه‌ی استفاده‌ی جواهرات و اکسسوری مردانه طلا برایتان مثال بزنم.

در نهایت، همه چیز بستگی به عملکرد،‌ اولویت و سبک شما دارد. اینکه اکسسوری مردانه لوکس را با اطمینان و اعتماد‌به‌نفس استفاده کنید و احساسی خوشایند از ظاهر خود به دیگران بدهید.

منبع : https://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: