ترمیم و کامپوزیت
نوشته شده توسط : رعنا

کامپوزیت یکی از همه گیر ترین مواد دندانپزشکی ها است که امروزه تقریبا در تمام دندانپزشکی ها و کلینیک های معتبر پیدا می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با کامپوزیت دندان آشنا کنیم و نکاتی را درباره آن به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

متخصص ترمیم و زیبایی دندان

تخصص ترمیم دندان نیاز به تخصصی در حدود چهار سال دارد که پس از شش سال از فراگیری موضوع دندانپزشکی حاصل می شود. مرمت کننده دندانپزشکی علاقمند به تشخیص همه موارد ساده و پیچیده است و قبل از تدوین برنامه یا برنامه درمانی شامل تمام قسمتهای دهان، همه موارد را از همه جهات برای شخص تحت درمان تجزیه و تحلیل و بررسی می کند .

وظیفه پر کردن دندان

یک متخصص ترمیم دندان در درمان شرکت کند تا راحت ترین و مناسب ترین راه حل را ارائه دهد. برای متخصص ترمیم دندان نیازی به ارائه راه حل ایده آل و گران تر نیست. بلکه او می تواند متناسب با توانایی ها و نیازهای شخصی که در حال معالجه است چندین راه حل برای این مشکل پیشنهاد کند. دندانپزشک همچنین می تواند از راه حل های ارائه شده توسط یک متخصص ترمیم دندان بهره مند شود و افق های جدید و متنوعی برای حل مشکل دارد. بنابراین ، دکتر ابساوی ، مشاوره با متخصص ترمیم دهان و دندان در موارد پیچیده برای دندانپزشک امری مهم و عملی است.

چرا ترمیم دندان

ترمیم دندان لزوماً با تصادفات و شکستن دندانها در اثر گاز گرفتن یک شی خاص یا در اثر یک حادثه روبرو نیست. به هیچ وجه، مطمئناً این موارد را شامل می شود، اما فقط به آنها محدود نمی شود. یک متخصص ترمیم دندان با مشکلات عملکردی دندان ها، مشکلات جویدن، مشکلات در ساختن فک ها و مشکلات بستن فک ها به یکدیگر سروکار دارد. این یک رشته گسترده است که دارای قوانین و سیستم خاصی است که ما در مورد آن صحبت نمی کنیم و زمینه ترمیم دندان با جنبه زیبایی دندان ها، فرسایش دندان است. در تمام درجات آن، خواه فرسودگی طبیعی مربوط به زمان باشد، یا فرسایش در نتیجه شرایط آسیب شناختی که در آن نیروی عظیمی روی دندان ها فعال می شود. – گاهی اوقات در هنگام خواب – که منجر به تخریب و خرد شدن غیر عادی آنها می شود. در مورد درمان این موارد ، این از درمان پیشگیرانه در موارد ساده است و فراتر از آن تا پانسمان دندان در موارد پیچیده تر است.

حرف آخر

ترمیم و بازسازی دندان همراه با زیباسازی دندان همه و همه می‌تواند توسط کامپوزیت صورت گیرد. اما برخی از افراد هنوز تفاوت بین کامپوزیت و لمینت را نمی‌دانند. برای همین ما به شما توصیه می‌کنیم حتما و قطعا اگر تصمیم استفاده از کامپوزیت دندان به را به هر دلیلی دارید، مقالات مرتبطی که در اینترنت وجود دارد را مطالعه کنید و بعد تصمیم بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: