ارتودنسی رنگی
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ه9ا برای درمان ناهنجاری های درون فک و دهان ودندان شما است. اما بسیاری از افراد با ظاهر دستگاه های ارتودنسی نیز مشکل دارند و حاضر نیستند از این دستگاه ها استفاده کنند. ارتودنسی رنگی روشی است که لبخندی زیبا تر را به شما هدیه می‌دهد. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با ارتودنسی رنگی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بریس ارتودنسی رنگی

در ارتودنسی رنگی می توان رنگ بریس را انتخاب کرد و سفارش داد. همانطور که می دانید بریس، از براکت های فلزی کوچکی تشکیل شده است که در طول درمان به دندان ها متصل می شوند. همچنین سیمی نازک موجب به حرکت در آوردن این براکت ها می شود که بوسیله نوارهای کشی کوچک، که لیگاتور نام دارند در محل خود نگاه داشته می شوند.

این کش ها در رنگ های مختلف جذاب و شفاف وجود دارند. البته لازم به ذکر است که می توان از ترکیب دو رنگ نیز استفاده کرد.

درمورد ارتودنسی نامرئی نیز بیشتر بدانید.

انتخاب رنگ ارتودنسی

انتخاب رنگ یک مسئله شخصی و کاملاً سلیقه ای است. می توان از روش های مختلف برای انتخاب ارتودنسی رنگی کمک گرفت. در این نوع ارتودنسی بریس های زیبا و رنگارنگ بسیار جذاب بوده و افراد می توانند بر اساس سلیقه خود  رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و از آن لذت ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ارتودنسی متحرک بر روی لینک کلیک کنید.

از دیگر روش های انتخاب ارتودنسی رنگی، انتخاب رنگ بر طبق استایل فرد مثل نوع و رنگ لباس، رنگ کفش، رنگ گوشواره ها، رنگ کلاه، رنگ چشم  رنگ لاک و … است.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب رنگ ارتودنسی، رنگ پوست بیمار است. بهترین نوع انتخاب برای این نوع ارتودنسی توجه به ویژگی های طبیعی فرد مثل رنگ مو، رنگ پوست و رنگ چشم می باشد.

همچنین به افرادی که پوست تیره یا سبزه دارند توصیه می شود بیشتر رنگ های براق و شاد را انتخاب کنند. مثل فسفری، فیروزه ای و سرخابی و در افراد با پوست تیره  که موهایی مایل به بنفش، نارنجی و آبی تیره دارند، رنگ های نئونی مناسب ترین رنگ برای آنها می باشد.

آیا همه چیز را در مورد ارتودنسی سریع دندان می‌دانید.

هزینه ارتودنسی رنگی و حرف آخر

یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری در خصوص نوع ارتودنسی، هزینه و قیمت آن است. با اینکه ارتودنسی می تواند از هزینه بالایی برخوردار باشد اما با توجه به مزایا و فوائدی که برای فرد به همراه دارد، می تواند نوعی صرفه جویی بشمار آمده و در طولانی مدت به نفع وی باشد.

اگر ناهنجاری فک و دندان به موقع و سر وقت انجام نشود و فرد تحت درمان قرار نگیرد، دندانها رفته رفته پوسیده شده و این امر سبب از دست رفتن هر چه بیشتر آنها می شود.

توصیه ما به شما این است که حتی اگر با ظاهر دستگاه های ارتودنسی به طور کلی مشکل داریدو ارزش سلامت شما خیلی بیشتر است و می‌توانید تا مدتی آن را تحمل کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: