تفاوت عمل جراحی لاغری با عمل لیپوساکشن چیست؟
نوشته شده توسط : رعنا

عمل جراحی لاغری چیست؟ آیا عمل همان عمل لیپوساکشن است؟ چه تفاوت هایی بین لیپوساکشن و عمل لاغری وجود دارد؟ اگر تفاوتی وجود دارد هر کدام برای چه مقاصد و اهدافی و برای چه کسانی انجام داده میشوند؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی دو عمل لیپوساکشن و جراحی لاغری بپردازیم و ببینیم آیا آن ها با هم تفاوت دارند یا خیر.

عمل جراحی لاغری

عمل لاغری یکی از روش های دائمی کاهش وزن و درمان چاقی برای کسانی است که از چاقی مفرط و اضافه وزن شدیدی رنج میبرند. بعد از محاسبه bmi برای این افراد آن ها شاخص توده بدنی برابر با 40 و بالاتر از آن دارند.

بر عکس سایر روش های لاغری که در آن شخص متحمل سختی زیادی میشود و وزن بسیار کمی از دست میدهد، کاهش وزن با عمل لاغری بسیار کم دردسر، موثر و حتی برگشت ناپذیر است. از این حیث بهترین روش لاغری در تمام دنیا و در حال حاظر انجام عمل جراحی لاغری است. این عمل به صورت لاپاراسکوپی و توسط جراح لاغری انجام میشود.

عمل لیپوساکشن

لیپوساکشن روشی برای از بین بردن چربی های منطقه ای است و برای کاهش وزن مناسب نیست. این عمل تنها قادر است چربی های مناطقی از بدن را از بین ببرد که با ورزش یا رژیم غذایی آب نشده اند. برای مثال چربی شکم یا چربی بازوها که با هیچ روشی از بین نمیرود را میتوان با عمل لیپوساکشن از میان برداشت. این عمل به صورت ایجاد برش ها کوچکی روی شکم و با کمک وسیله لوله مانندی به نام کانولا و دستگاه ساکشن انجام میشود.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: