استینگر یا سورنتو
نوشته شده توسط : رعنا

استینگر و سورنتو هر دو از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی کره ای کیا موتورز هستند. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این دو خودرو کره ای و مشخصاتشان آشنا کنیم و به شما بگوییم چگونه و از کجا قطعات یدکی این خودرو ها رو تهیه کنید. با ما باشید.

مشخصات موتوری استینگر

موتور استینگر پرفورمنس با حجم 3.3 لیتری کار شده است و دارای 6 سیلندر است. این موتور با نام T-GDi شناخته میشود و با یک سیستم خروج دود اسپرت تلفیق شده است.  علاوه بر این یک سیستم اکو نیز به صورت پیشفرص میتواند در انیار و دسترس خریداران قرار بگیرد. قدرت موتور این ماشین نسبت به مدل های پیشین 3 اسب بخار بیشتر و معادل 365 اسب بخار است.

مشخصات موتوری سورنتو

این شاسی‌بلند کره‌ای مجهز به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی است که در نمونه موجود در بازار ایران، به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده که توانایی تولید 188 اسب بخار، قدرت و 241 نیوتن متر، گشتاور است.

آپشن های سورنتو

در نسخه جدید سورنتو 2018 آپشن های خوبی قرار داده شده است که در مجموع باعث شده میان طرفداران ایرانی این ماشین یک گزینه ایده آل برای رانندگی در داخل شهر و در جاده ها باشد. برخی از آپشن های این ماشین عبارتند از:

  • سیسم تشخیص نقاط کور
  • سیستم هشدار خروج از ما بین خطوط
  • چراغ نور بالا خودکار
  • ایربگ های استاندارد در 6 ناحیه از داحل کابین
  • سیستم شستشوی چراغ ها
  • سانروف پانورامیک

آپشن های استینگر

مشابه نسخه قبلی این ماشین جذیذ، ما یک مانیتو 8 اینچی داریم که البته مشتری ها میتوانند به صورت سفارشی درخواست نصب مانیتور 10.5 اینچی برای این ماشین را به جای مانیتور پیشفرض بدهند. این مانیتور جدید در اغلب ماشین های هم رده و رقیب وجود دارد اما نمایشگر استاندارد کیا استینگر 8 اینچی است.

لوازم و قطعات یدکی کیا

به طور کلی لوازم یدکی کیا و هیوندای باید اصل و با کیفیت باشند. اما ما باید لوازم یدکی خودروی خود را از کجا تهیه کنیم تا از اصل بودن و کیفیت بالای ساخت آن مطمئن باشیم. توصیه ما به شما این است که برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودروی کیا یا هیوندای خود حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید تا هم از کیفیت ساخت آن مطمئن باشید هم از بالاتر بودن کیفیت نسبت به قیمت و اصالت کالای مورد نظر.

تعداد شرکت ها و فروشگاه های وارد و عرضه کننده لوازم یدکی کیا و هیوندای در سطح کشور زیاد است و اغلب آن هابیشتر قطعات این ماشین ها را به فروش میرساند. اما اگر در شهر خودتان نمیتوانید این قطعات را تهیه کنید و یا یک فروشگاه معتبر و باسابقه سراغ ندارید می‌توانید که با فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو  تماس بگیرید. آنها تمام قطعات حتی لوازم یدکی که به سختی پیدا میشود را به راحتی تامین کرده و به دست مشتریان میرسانند. فرقی نمیکند در کدام شهر ایران قرار دارید، در اولین فرصت و به صورت اکسپرس سفارشاتتان را به دست شما خواهند رساند.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: