در انتخاب طلای کودک به چه چیزهایی توجه کنیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

در زمان انتخاب طلای بچه گانه علاوه بر زیبایی ظاهری باید به بی خطر بودن آن برای کودک توجه کرد. و این ها تنها دو مورد از فاکتورهای مهم انتخاب طلای کودک هستند. باقی موارد را در ادامه می خوانید.

عیار طلا

اکثر افراد و همچنین کودکان به طلا حساسیت ندارند اما همانطور که می دانید، زیورآلات طلا آلیاژ بوده و با فلزات دیگر ترکیب می شوند. به همین خاطر، امکان دارد درصد بسیار کمی از کودکان نسبت به آن حساسیت نشان دهند. بهتر است طلاهایی با عیار بالا برای کودکان و نوزادان تهیه کنید و در صورت مشاهده التهاب پوستی، بلافاصله اکسسوری را درآورید.

سایز و راحتی

بچه ها همیشه در حال بازیگوشی و جنب و جوش هستند. پس قبل از خرید طلای کودک به این نکته توجه کنید و زیورآلاتی را در نظر بگیرید که خیلی تنگ و یا بزرگ نباشند. طلا را باید به راحتی به انگشت و مچ آویخت؛ در غیر اینصورت، برای کودک آزاردهنده خواهد بود.

اگر قصد خرید آنلاین طلا را دارید، با استفاده از راهنمای اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند می توانید اکسسوری با سایز مناسب را برای کودکتان انتخاب نمایید.

طرح و شکل

حتی اگر به قصد سرمایه گذاری برای کودک طلا می خرید، از خرید طلاهایی که برای بزرگسالان طراحی شده اند خودداری کنید. طلای کودک یک طلای سبک است که با در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی این قشر سنی طراحی می شود. طلای کودک ضد حساسیت بوده و التهاب پوستی ایجاد نمی کند.

طول زنجیر طلای کودک

اگر گردنبندی را برای فرزند خود یا آشنایان در نظر گرفته اید، طول زنجیر آن نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد. فروشنده می تواند در این باره کمک زیادی به شما بکند. حتما سن و جنسیت کودک را به فروشنده بگویید تا بهترین گزینه ممکن را در اختیارتان قرار دهد.

بیشتربخوانید :

خرید دستبند طلا





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: