انواع مختلف انگشتر های طلا زنانه
نوشته شده توسط : رعنا

انگشترهای زنانه بر اساس طرح و یا موقعیتی که برای آن تهیه می‌شوند نام های بسیار متنوعی دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید انگشتر مناسب خودتان را با توجه به نوع کاربری و یا مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید انتخاب کنید.

حلقه سالگرد

حلقه سالگرد انگشتری است که تقریباً نیمی از سطح بالایی حلقه آن با الماس و یا سایر جواهرات پوشانده شده باشد. این نوع انگشترطلای زنانه از قدیم به عنوان هدیه سالگرد ازدواج مرسوم بوده است و حلقه سالگرد نام گرفته است.

انگشتر ماه تولد

این مدل انگشتر طلای زنانه با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی زینت داده شده است. سنگ های ماه تولد در رنگ های بسیار زیبا و متنوع به فروش می‌رسند و قابل ست کردن با لباس های مختلف هستند. استفاده از این سنگهای زیبا یک راه عالی است برای این‌که انگشتر را انحصاری تر کنید و معنای خاصی به آن ببخشید.

حلقه نامزدی

انگشتر نامزدی به عنوان نشانه ای از تعهد به ازدواج، به خانم ها از طرف نامزدشان هدیه داده می‌شده است. این انگشتر سمبل عشق و تعهد است. این انگشتر زیبا می‌تواند از طلا، نقره و یا پلاتین ساخته شده ‌باشد که با یک یا چند سنگ قیمتی تزئین شده است.

هرچند که الماس زیباترین و پرطرفدارترین انتخاب برای این نوع انگشتر طلای زنانه است، ولی جدیدا استفاده ازجواهرات رنگی برای این مدل انگشتر طلا مرسوم ‌شده است که یاقوت کبود یکی از آن‌هاست. انگشتر نامزدی مانند حلقه ازدواج بر روی انگشت حلقه دست چپ پوشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید :

ست عروس

به ست انگشتری که یک خانم بعد از ازدواجش در انگشت حلقه دست چپش می‌پوشد، ست عروس گفته می‌شود. این ست زیبا شامل یک انگشتر نامزدی و یک حلقه ازدواج است. این دو انگشتر کاملاً در کنار هم قرارمی‌گیرند و در شکل و مدل با هم همخوانی دارند.

انگشتر خوشه ای

این نوع انگشتر طلای زنانه با تعدادی از جواهرات تزئین شده است. چیدمان جواهرات در این نوع انگشتر طلا به صورتی است که یک الماس بزرگتر در وسط قرار می‌گیرد و تعدادی زیادی جواهرات کوچک‌تر به شکل چشم نوازی در اطراف آن جلوه می‌کنند. این جواهرات هم می‌توانند روی رکاب اصلی انگشتر کار شوند و هم می توانند روی پایه های جداگانه با همین ترتیب قرار گیرند. چنین انگشتر پر زینتی برای استفاده در مهمانی‌های باشکوه انتخاب هوشمندانه ای است.

انگشتر کوکتیل

انگشتر کوکتیل از مدل‌های جدید انگشترهای زنانه است. حلقه این انگشتر زیبا به نسبت سایر انگشترهای زنانه بزرگتر و پهن تر است و سطح بالا آمده و برجسته ای دارد که با جواهرات رنگی بزرگ و تعداد زیادی از جواهرات کوچکتر تزئین شده است. طراحی منحصر به فرد، این انگشترها را به عنوان نمادی از استقلال و فردیت مرسوم کرده است.

منبع : https://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: