مهمترین کاربرد های کامپوزیت دندان
نوشته شده توسط : رعنا

کامپوزیت یکی از روش های ترمیم دندان و زیباسازی طرح لبخند است. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این روش از ترمیم دندان آشنا کنیم و نکات قابل توجه و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم با ما همراه باشید.

متخصص ترمیم و زیبایی دندان کیست؟

تخصص ترمیم دندان نیاز به تخصصی در حدود چهار سال دارد که پس از شش سال از فراگیری موضوع دندانپزشکی حاصل می شود. مرمت کننده دندانپزشکی علاقمند به تشخیص همه موارد ساده و پیچیده است و قبل از تدوین برنامه یا برنامه درمانی شامل تمام قسمتهای دهان، همه موارد را از همه جهات برای شخص تحت درمان تجزیه و تحلیل و بررسی می کند .

ترمیم تمامی دندان ها با کامپوزیت

ترمیم دندان شامل کل دهان است و مربوط به ترمیم شکل و عملکرد دندان است. همچنین شامل ترمیم دندانهای از دست رفته در دهان و همچنین اطمینان از بسته شدن صحیح فک ها است، یا به عبارت کوتاه ترمیم ترمیم دندان از نظر شکل و عملکرد است. یا به دلایلی جایگزینی ایده آل برای دندان های آسیب دیده است.

ترمیم و پر کردن دندان؟

یک متخصص ترمیم دندان در درمان شرکت کند تا راحت ترین و مناسب ترین راه حل را ارائه دهد. برای متخصص ترمیم دندان نیازی به ارائه راه حل ایده آل و گران تر نیست. بلکه او می تواند متناسب با توانایی ها و نیازهای شخصی که در حال معالجه است چندین راه حل برای این مشکل پیشنهاد کند. دندانپزشک همچنین می تواند از راه حل های ارائه شده توسط یک متخصص ترمیم دندان بهره مند شود و افق های جدید و متنوعی برای حل مشکل دارد. بنابراین ، دکتر ابساوی ، مشاوره با متخصص ترمیم دهان و دندان در موارد پیچیده برای دندانپزشک امری مهم و عملی است.

تقسیم ترمیم دندان

برای کار با دقت بسیار بالا، با استفاده از آخرین فن آوری موجود بهترین نتیجه را بگیرید. البته متخصص ترمیم از همان ابتدا مراحل درمانی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب مطابق با طرحی که تنظیم کرده است، با استفاده از موادی که خودش هم مشخص می کند، همراهی می کند. اما علاوه بر اینکه به هر یک از متخصصان برای انجام نقش یا وظایف تعیین شده، دستور می دهد قسمت زیادی از درمان را انجام دهد.

حرف آخر

همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم کامپوزیت دندان یکی بهترین روش ها برای ترمیم و بازسازی دندان های آسیب دیده تا شدت آسیب بالا است. برخی نیز نسبت به کاربرد زیبا سازی طرح لبخند با کامپوزیت، می‌خواهند بدانند که کامپوزیت روش بهتری است یا لمینت. کامپوزیت در شاخه ترمیم و زیبایی علم دندانپزشکی یکی از پرکاربرد ترین موارد است و در تمامی کلینیک های دندانپزشکی مواد کامپوزیت پیدا می‌شود.

اگر می‌خواهید در باره ونیر کامپوزیت بیشتر بدانید می‌توانید مقالات متعددی که در سایت های نختلف گذاشته می‌شود را مطالعه کنید تا سطح معلومات خود را در این زمینه افزایش دهید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: