مدل‌های جدید سرویس طلا در سال ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : رعنا

سرویس طلا ست با تاج عروس

یکی از جذاب‌ترین ترندهای ۲۰۲۱ در زمینه سرویس طلا، طراحی سرویس طلاهایی است که با تاج سر عروس ست هستند. این سرویس‌ها در طرح‌های مختلف و بسیار زیبایی تهیه شده‌اند که جذابیت عروس را چندبرابر می‌کنند.

سرویس طلا توری یا فیوژن

مدل طلا فیوژن نیز از دیگر مدل‌های جدید سرویس طلا در سال ۱۴۰۰ هستند. همانطور که گفتم این مدل سرویس‌ها به طراحی زیبا و به شکل توخالی و توری شکل وجود دارند که ازیک‌طرف کار، آن‌سوی کار هم دیده می‌شود. این مدل‌ها امسال بسیار پر طرفدار شده اند. به ویژه اینکه قیمت طلا از سال گذشته تا کنون بسیار بالا رفته است.

سرویس طلا شاخه‌ای

سرویس طلاهای شاخه‌ای مدل‌های جدید سرویس طلا در سال ۱۴۰۰ هستند که شبیه به شاخه‌های یک گیاه پیچ‌درپیچ یا برگ‌هایی که به سمت پایین متمایل هستند دیده می‌شوند. همانطور که لباس‌های سنتی و بته‌جقه در سال‌های گذشته دوباره مد شده اند، مدل‌های سرویس طلای شاخه‌ای نیز امسال بسیار پرطرفدار شده است.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

سرویس طلا کارتیر

کارتیر از آن دسته برندهایی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و در سال ۱۴۰۰ دوباره به ترند پرطرف‌دار سرویس طلا تبدیل شده است. سرویس کارتیر به اشکال مختلف ریز و ظریف، درشت و پهن، تمام کارتیر یا نیم کارتیر همراه با زنجیر باریک وجود دارد. خوبی این مدل سرویس این است که اجزای متفاوت آن‌را می‌توان به تنهایی نیز استفاده کرد.

سخن آخر

قیمت سرویس طلا یکی از اولین نکاتی است که افراد در انتخاب سرویس موردنظر خود به آن توجه می‌کنند. در این مقاله سعی کردم بهترین نکات کاربردی را برای خرید سرویس طلا ارزان و باکیفیت به شما بگویم.

منبع : https://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: