کامپوزیت دندان
نوشته شده توسط : رعنا

کامپوزیت دندان یکی از پرطرفدار ترین راه های سفید کردن، ترمیم و زیبایی دندان ها است. امروز در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات بسیار مفیدی راجع به کامپوزیت دندان در اختیارتان قرار دهیم. برای اینکه نکاتی را درمورد ترمیم دندان با کامپوزیت بدانید با ما همراه باشید.

کامپوزیت چیست؟

رمیم دندان شامل کل دهان می شود و مربوط به ترمیم شکل و عملکرد دندان است. همچنین شامل ترمیم دندانهای از دست رفته در دهان و همچنین اطمینان از بسته شدن صحیح فک ها است، یا به عبارت کوتاه ترمیم ترمیم دندان از نظر شکل و عملکرد است. یا به دلایلی جایگزینی ایده آل برای دندان های آسیب دیده است.

هر مداخله دندانپزشک ترمیم دندان محسوب می شود، اما تخصص ترمیم دندان در پیچیده ترین موارد و موارد پیچیده وجود دارد که نیاز به بازسازی یک دندان یا به طور کلی دندان دارد.

متخصص ترمیم و زیبایی دندان

موضوع ترمیم دندان بسیار گسترده است و سعی می کنم آن را به روشی ساده تعریف یا محدود کنیم. این یک موضوع تخصصی است که مربوط به بازسازی فرم و عملکرد دندان در بالاترین سطح است ، از درمان های ساده از طریق سفید کردن دندان، پرداخت و نصب پروتز دندان ، تا موارد بسیار پیچیده کمبود و تجزیه دندان.

تخصص ترمیم دندان نیاز به تخصصی در حدود چهار سال دارد که پس از شش سال از فراگیری موضوع دندانپزشکی حاصل می شود. مرمت کننده دندانپزشکی علاقمند به تشخیص همه موارد ساده و پیچیده است و قبل از تدوین برنامه یا برنامه درمانی شامل تمام قسمتهای دهان، همه موارد را از همه جهات برای شخص تحت درمان تجزیه و تحلیل و بررسی می کند .

اگر بخواهیم به حرفه متخصص ترمیم دندان نزدیک شویم، این کار را شبیه حرفه مهندس و معمار یک ساختمان خاص می دانیم. به این معنا که او به شکل نهایی و نتیجه نهایی اهمیت می دهد و عملکرد و فرم دندان را با بالاترین کیفیت بازیابی می کند.

وظیفه پر کردن دندان با کیست ؟

همانطور که در گذشته به شما اشاره کردم ، هر فرآیند “پانسمان” دندان یا قرار دادن یک پرکننده در داخل دندان بخشی از زمینه ترمیم دندان است. بیشتر پزشکان ترمیم دندان را در موارد بدون عارضه انجام می دهند، اگرچه در ترمیم دندان تخصص ندارند. دندانپزشک موظف به استفاده از تخصص متخصص ترمیم در همه موارد نیست. اما موارد پیچیده ای وجود دارد که نیاز به فرستادن بیمار به متخصص ترمیم دندان دارد و موارد بسیاری وجود دارد که در طبقه بندی پیچیده قرار می گیرند و این موارد نیاز به یک متخصص دارد که می داند چگونه با آنها برخورد کند.

سخن آخر

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کامپوزیت دندان و یا ترمیم و زیبایی دندان مقالات متعددی را در اینترنت مطالعه کنید، اما این دلیل نمی‌شود که بعد از مطالعات کافی دیگر نیازی به مشاوره با دندانپزشک خود نداشته باشید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: