معروف‌ترین برندهای طلاوجواهرات که در سال ۲۰۲۱ می‌درخشند
نوشته شده توسط : رعنا

 

۱- تیفانی اند کو

یکی از پرفروش‌ترین برندهای معروف طلا و جواهر تیفانی اند کو است که تا چند سال پیش با نام تیفانی اند یانگ شناخته می‌شد. البته این شرکت کالای لوکس آمریکایی در میان عموم مردم با نام تیفانی شهرت دارد. زمینه اصلی فعالیت‌های آن نیز طراحی، ساخت و فروش جواهرات است. جالب است بدانید شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر تأسیس شد. اما در حال حاضر محصولات گسترده‌تری در چرخه تولید دارد که تمامی آنها کالاهای لوکس بشمار می‌روند. شرکت تیفانی در سال ۲۰۱۳ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ با ارزش بازار سرمایه ۸٫۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶۵۹ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک قرار دارد.

۲- هری وینستون

شرکت جواهرسازی هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر در جهان است. هری وینستون در سال ۱۹۳۲ میلادی در شهر نیویورک تاسیس شد و خیلی زود توانست نام خود را به عنوان «پادشاه الماس‌ها» و جواهرساز ستاره‌ها بر سر زبان‌ها بیندازد. دلیلش هم طراحی و ساخت جواهراتی لوکس و بی‌نظیر بود. هری وینستون در سال ۱۹۵۸ میلادی، «الماس امید» را که زینت‌بخش تاج سلطنتی لوئی چهاردهم فرانسه بود و همچنین الماس پرتغالی را به موسسه اسمیتسونین که بزرگ‌ترین موزه علمی-فرهنگی-تحقیقاتی جهان است، اهدا کرد.

جال است بدانید روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۰ میلادی، ارزان‌ترین جواهر عرضه شده در جواهرفروشی هری وینستون را ۶۰۰۰ دلار آمریکا برآورد کرده بود.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

۳- کارتیه یکی از برندهای معروف طلا و جواهر

کارتیه در سال ۱۸۴۷ میلادی توسط فردی به نام لوئی فرانچسکو کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری شد. دفتر مرکزی کارتیه در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. کارتیه با عناوینی همچون «جواهرساز پادشاهان، پادشاه جواهرسازان» شهرت یافت. به این خاطر که محصولات خود را با تلفیق الماس و پلاتین طراحی می‌کرد و می‌ساخت. کالکشن‌های کارتیه اغلب مورد توجه سلبریتی‌ها قرار دارد و طلاهای آن نیز تنوع رنگی زیادی دارند.

امروزه جواهرات کارتیه را کلکسیونی از نفیس‌ترین جواهرات در دنیا می‌دانند. مجموعه‌ی گسترده‌ای از سبک‌های منحصربفرد که هریک در نوع خود بی‌نظیرند. اغلب مشتریان این برند، سرمایه‌داران بزرگ، افراد خانواده‌های سلطنتی و اشخاص برجسته و معروف هستند.

۴- شوپارد

شوپارد یک برند سوئیسی است که توسط لویی اولیس شوپارد در دهه ۱۸۶۰ تاسیس شد. شوپارد در ابتدا برای تولید ساعت و ساعت‌های جیبی زنانه شهرت پیدا کرد. این برند کالاهای لوکس با ساخت ساعت‌هایی با استفاده از الماس در زیر شیشه‌های ساعت توانست در دهه ۱۹۷۰ به شهرت جهانی دست پیدا کند. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده‌است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: