نگاهی کوتاه به برندهای جواهرات معروف در دنیا
نوشته شده توسط : رعنا

در کنار برند BVLGARI که جزو ۱۰ برند برتر طلا و جواهرات در دنیاست، نام‌های دیگری نیز قرار دارند که بد نیست در همین ابتدای مقاله به صورت خلاصه با آنها آشنا شوید, از هری وینستون گرفته تا کارتیه و پیاژه.

۱- هری وینستون (Harry Winston) یه عنوان یکی از تاپ‌ترین برندهای جواهرات در جهان، از سال ۱۹۳۲ میلادی فعالیت خود را شروع کرد؛ و یکی از مدعیان بی‌چون و چرای جهان در حوزه تولید سنگ‌های الماس است.

۲- کارتیه (Cartier) که جواهرات بسیار شیک و عطرهای بی‌نظیر دارد نیز در سال ۱۸۶۰ میلادی تأسیس شد. زیورآلات این برند فرانسوی برای تمامی سنین مناسب است. کارتیه به وفاداری به آرت‌دکو نیز شهرت دارد؛ مشخصه‌ی این سبک به‌کارگیری اشکال هندسی دقیق و جسورانه و رنگ‌های روشن است و آمیخته‌ای است از نوگرایی و طراحی‌های زینتی و گران‌بها.

۳- ون‌کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون‌کلیف در پاریس تاسیس شد و برای استفاده از طراحی حیوانات، گل‌ها و طبیعت در کالاهای لوکس خود مشهور است.

۴- بوچلاتی (Buccellati) یا بوچالتی نام یکی از شرکت‌های لوکس ایتالیایی است که به بی‌عیب و نقص بودن جواهراتش در دنیا شناخته می‌شود.

۵- تیفانی اند کو (Tiffany & Co) در سال ۱۸۳۷ میلادی تاسیس شد و در زمینه‌ی طراحی، ساخت و فروش طلا و جواهر فعالیت دارد.

۶- گراف (Graff) یک برند چند منظوره‌ی طلا و جواهرات بریتانیایی در لندن است. این شرکت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و بیشتر با الماس‌های بزرگ شناخته می‌شود.

۷- پیاژه (Piaget) به خاطر طراحی و ساخت جواهراتی که طراحی مدرن و سنتی را در هم می‌آمیزد شهرت دارد. معروف‌ترین طراحی این برند هم طرح گل رزی است که به امضای پیاژه در محصولات مختلف تبدیل شده است.

۸- میکی‌موتو (Mikimoto): در سال ۱۸۹۳ تاسیس شده است. این کارآفرین ژاپنی برای ایجاد اولین مروارید کشت‌شده‌ی جهان شهرت و اعتبار پیدا کرده است.

۹- شوپارد (Chopard): در سال ۱۸۶۰ توسط در ژنو تاسیس شد. این برند فقط از بهترین مواد برای ساخت جواهراتش استفاده می‌کند و علاوه ‌بر ساخت جواهرات لوکس از سنگ‌های قیمتی نادر، ساعت‌های سوئیسی نیز تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید :





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: