رزگلد طلایی به لطافت عشق
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از زیباترین رنگ‌ها برای خرید طلا، رزگلد است. صورتی ملایم و شیکی که می‌توان آن را با هر تیپ لباسی و هر رنگی ست کرد. این رنگ از طلا همچنین با پوست‌های مختلف از روشن تا تیره تناسب کامل دارد و جلوه آن ملایم‌تر از طلای زرد یا طلای سفید است.

به طور کلی برای شیک‌تر به نظر رسیدن خوب است گاهی از طلاهای رزگلد استفاده کنید. این رنگ طلا از ترکیب طلای خالص و فلز مس به دست می‌آید. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بیشتر باشد، قرمزی رزگلد بیشتر خواهد بود و برعکس. از آنجا که مس فلز مستحکمی است، وجود آن در زیورآلات رزگلد باعث می‌شود تا دوام زیاد و عمر طولانی‌تری نسبت به طلای زرد داشته باشند. به این خاطر که خلوص طلای آنها کمتر است و همه می‌دانیم که طلا فلز نرمی است و به تنهایی قابل استفاده در صنعت جواهرسازی نیست.

در حال حاضر برترین برندهای طلا و جواهر در سراسر جهان همچون کارتیه، پیاژه، دیور و مونیکا وینادر، سعی می‌کنند بیشترین زیورآلات تولیدی‌شان به رنگ رزگلد باشد. طلای صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای جواهرات و مصنوعات طلا بشمار می‌رود و با یک گردش ساده در میان فروشگاه‌های طلا و جواهر می‌توانید به‌راحتی به این باور برسید که رزگلد همه جا هست.

بیشتر بخوانید : طلای کودک

برای افرادی که پوست سرد دارند رنگ‌های سرد جواهرات مثل نقره، پلاتین و طلای سفید مناسب است و برای کسانی که پوست گرم دارند، طلا زرد و رزگلد مناسب است. اما به طور کلی، رزگلد روی اکثر پوست‌ها جلوه زیبایی دارد. یعنی شما چه پوست روشن داشته باشید و چه تیره می‌توانید با ست کردن جواهرات رزگلد تیپی شیک برای خود بسازید. پس در انتخاب آن شک به دل خود راه ندهید.

در ضمن، رزگلد یک رنگ گرم و رمانتیک است. به همین خاطر برای مناسب‌های احساسی همچون جشن‌های عروسی و نامزدی یا قرارهای عاشقانه گزینه بسیار مناسب‌تری نسبت به طلای سفید و طلای زرد به شمار می‌آید.

یکی از ویژگی‌های طلای رزگلد که آن را به یکی از زیباترین رنگ‌ها بدل کرده است، این است که قابلیت ست شدن و هماهنگی با تمامی رنگ‌‌ها را دارد. جواهرات رزگلد را می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی در کنار جواهرات طلا و یا نقره خود به کار ببرید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: