اصالت قطعات خودرو
نوشته شده توسط : رعنا

متاسفانه امروزه افراد سودجو در بازار خودرو بسیار زیاد شده اند و قطعات بدلی به جای قطعات اصلی در بازار بسیار زیاد شده اند. امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم چگونه تشخیص دهید که یک قطعه برای خودروی شما اصل است یا نه. اصالت قطعات اتوموبیل به خصوص خودرو های کره ای مثل کیا و هیوندای از اهمیت بالایی برخوردارند.

تشخیص اصالت قطعات کیا

تشخیص اصلی بودن قطعات خودرو کیا نیاز به تخصص و آشنایی کامل با لوازم یدکی کیا مورد نظر دارد.امروزه تشخیص اصلی و فرعی بودن یک قطعه یا لوازم یدکی خودرو کار ساده ای نیست،‌ چرا که به دلیل قیمت‌های بالا اجناس و فراوانی لوازم تقلبی، فروشنده ها با همان قیمت بالا اقدام به فروش اجناس تقلبی می‌کنند و شما که خریدار آن جنس هستید،‌ چون در حال پرداخت مبلغ بالایی بابت آن هستید، به تقلبی یا اصل بودن آن جنس شک نمی‌کنید.

رنگ و کیفیت بسته بندی

معمولا از رنگ بسته بندی، می‌توان متوجه اصلی یا فرع بودن آن قطعه شوید و از خرید قطعات اصلی کیا نسبتا مطمئن شوید.برای مثال می‌توانید قبل از خرید یک قطعه، نام آن را در گوگل سرچ کرده و تصاویر نسخه اصلی آن را مشاهده کنید و اگر قطعه‌ای که در حال خرید آن هستید، هم ‌رنگ همانی که در سایت رسمی محصول است بود، می‌توانید مقداری به اصل بودن آن اطمینان کنید.همین‌طور در بعضی موارد، رنگ‌ها یکی هستند، اما کیفیت رنگی که روی محصولات تقلبی استفاده شده است، بسیار پایین است و از روی ظاهر بسته‌بندی محصول، مشخص می‌شود که آن محصول تقلبی است.پس فقط کافیست کمی دقت کنید.

کیفیت بسته بندی در خرید قطعات اصلی کیا بسیار تاثیر گذار است.در واقع بسته‌بندی محصولات تقلبی معمولا دارای کیفیت پایینی می باشند و از پلمپ‌های استاندارد استفاده نکرده‌اند.همان‌طور که در بالاتر هم گفته شد، نوع رنگ و رنگ‌بندی بسته‌بندی محصولات، در اکثر موارد نشان دهنده اصل یا فرع بودن آن محصول می‌باشد.محصولات اصلی معمولا از کارتن‌های بسیار محکم و مشماهای محافظ یا همان حباب‌دار استفاده می‌کنند. از روی این نکات می‌توانید به اصل بودن یک محصول اطمینان حاصل کنید. (البته تا مقداری اطمینان کنید.)

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شیشه شوی مناسب برای هیوندای سانتافه بر روی لینک کلیک کنید.

نوشته های روی جعبه و سخن آخر

خرید قطعات اصلی کیا یا هر خودرو دیگری، همان‌طور که در این مطلب متوجه آن شدید، بسیار کار دشواری است و به آسانی نمی‌توان اصل یا فرع بودن یک قطعه را تشخیص داد.یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان اصلی یا فرعی بودن یک قطعه را تشخیص داد، نوع نوشته‌هایی است که روی خود محصول نوشته شده است.برای خرید قطعات اصلی کیا باید توجه کنید که نوشته‌های روی محصول، به صورت حک شده باشد.در واقع در کارخانه‌های تولیدی اصلی، نوشته‌ها را با دستگاه به صورت حک شده روی محصول می‌نویسند و به هیچ عنوان اشتباه املائی یا گرامری در آنها وجود ندارد.

به طور کلی بهترین کار برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت خرید لوازم یدکی از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. فروشگاه های زیادی برای خرید این قطعات وجود دارند اما پیشنهاد ما بهترین راه برای خرید استتا پشیمانی در آینده وجود نداشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: