قیمت جواهرات کارتیه
نوشته شده توسط : رعنا

قیمت جواهرات کارتیه همیشه گران است به این دلیل که کیفیت جواهرات این برند واقعاً بالا و بی‌نظیر است. هرکدام از طرح‌های کارتیه حال و هوای خاصی دارند که با سبک و سلیقه‌ی افراد مختلف سازگار می‌شود. کمپانی کارتیه در کلکسیون‌های خود از ترکیب زیبای بصری همراه با سنگ‌های قیمتی در کنار هم استفاده می‌کند. مثلاً در یک ست طلای سفید از الماس و یاقوت سرخ در کنار هم استفاده می‌کند تا اثری هنری خلق کند. یا به طور مثال، ساعت‌های کارتیه با بالاترین کیفیت توسط طراحان و هنرمندانی در سوئیس ساخته می‌شود که سابقه‌ی خانوادگی طولانی در ساعت سازی دارند.

جالب است بدانید که به منظور پیشگیری از تقلب مدل‌های معروف کارتیه، هر محصول با یک کد منحصربه‌فرد شماره‌گذاری می‌شود. کارتیه در کالکشن‌های خود که از سنگ‌های بسیار نایاب قیمتی و منحصر به فرد استفاده می‌کند و برای تراش و جایگذاری این سنگ‌ها هم از شیوه‌های خاص و منحصر به فردی استفاده می‌کند.

کارتیه در کارهایش از مواد کمیاب، طرح‌های منحصربه‌فرد و خلاقیت‌هایی که با گذشت زمان رنگ کهنگی نمی‌گیرند استفاده می‌کند و به همین دلیل محبوب است. با اینکه مشتریان کارتیه بیشتر از اعضای خانواده‌های سلطنتی هستند، اما بازاری برای مردم عادی هم ایجاد کرده است، بدون آنکه اندکی کیفیت کارش را کاهش داده باشد.

بیشتر بخوانید :

در دورانی از تاریخ، پلاتین، فلزی بسیار گران‌بها به شمار می‌رفت و به جز اشراف، کسی توان خرید آن را نداشت. کارتیه نخستین شرکتی بود که طلای سفید یا پلاتین را در ساخت مجموعه جواهرات خود به کار برد.

استفاده از پلاتین به همراه الماس مخصوصا در سری گارلند (Garland Style) باعث شهرت جهانی برند کارتیه و شهرت روافزون آن شد.

یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای کمپانی طلای کارتیر این است که تعداد زیادی از جواهرات پادشاهی و سلطنتی دنیا توسط این مجموعه طراحی و ساخته شده‌اند. تا جایی که در سال ۱۹۰۲ کمپانی کارتیه ۲۷ تاج برای مراسم تاجگذاری ادوارد ششم ساخت.

گوشواره‌ها و دستبند‌های الماس جودی فاستر در مراسم اکران فیلم «هیولای پول» باعث شهرت بیشتر این برند و محبوبیت کارتیر در میان سلبریتی‌ها شد.

برخی از طرح‌های اشرافی کارتیه تنها یک بار و برای اشخاص خاص و مطرح جهان طراحی شده است.

منبع : مجله طلا و جواهر asby





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: