چگونه هزینه ایمپلنت دندان را کاهش دهیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست. بنابراین، اگر قطعات بی کیفیت و ارزان قیمت را انتخاب کنید، مدت زمان زیادی را نمی توانید از آن بهره ببرید. و در نهایت مجبور به ایمپلنت دوباره و حتی جراحی های جانبی خواهید شد. اما با رعایت نکاتی که در اینجا ذکر می کنیم، می توانید هزینه نهایی کاشت دندان را تا حد زیادی کاهش دهید.

زمان استاندارد انجام ایمپلنت دندان، تا شش ماه بعد از کشیدن دندان است. اما برای آنکه از شر هزینه جراحی هایی مثل پیوند استخوان خلاص شوید، حتما ایمپلنت فوری انجام دهید. به این معنی که بلافاصله بعد از کشیدن دندان، پروسه کاشت را شروع کنید. هرچه کاشت دندان به طول بینجامد، احتمال بروز مشکلات فکی، تحلیل رفتن لثه و فاصله گرفتن دندان های دیگر قوی تر خواهد شد. به علاوه، اگر زود ایمپلنت کنید، پروتزی که در این حالت ساخته می شود به دندان طبیعی نزدیک تر است.

گاهی بیمار بیش از ۸ دندان خود را به طور ردیفی از دست داده است یا به علت پوسیدگی، نیاز به کشیدن دندان دارند. در چنین مواقعی نمی توان به صورت تک واحدی کاشت دندان را انجام داد. چرا که نیاز به مدت زمان طولانی بیش از ۱ سال داشته و همچنین بیمار باید هر سری مبلغ قابل توجهی را برای کاشت دندان پرداخت نماید.

در این مواقع می توان کاشت یک دست دندان کامل را بر پایه ایمپلنت انجام داد. که نه تنها مبلغ آن مقرون به صرفه است بلکه مدت زمان کمتری را برای درمان می طلبد. ایمپلنت کامل به نسبت دیگر روش هایی مانند نصب اوردنچر یا دندان مصنوعی دارای طول عمر بیشتر و کیفیت بالاتری می باشد.

چرا قیمت ایمپلنت دندان بالاست؟

مهمترین عامل گران بودن کاشت دندان، برند ایمپلنت است. در عین حال بسیار مهم است که بهترین انتخاب را داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. به شما توصیه می‌کنیم بخاطر مبلغی ارزان تر، هزینه دوباره و شاید حتی گران تر را در سال‌های آینده را به خود تحمیل نکنید. چراکه ایمپلنت دندان اگر درست و کامل انجام نشود، امکان ابتلا به بیماری های لثه بیشتر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که ایمپلنت برای اولین بار در سوئیس انجام شد، از این جهت برندهای سوئیسی معروف تر هستند.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: