لوازم یدکی هیوندا سانتافه
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای سانتافه یکی از محبوب ترین خودرو های این شرکت کره ای است که همانند برادران خود باید در خرید لوازم یدکی این خودرو دقت کنیم و سعی کنیم از بهترین لوازم یدکی هیوندای برای این خودرو استفاده کنیم. با ما همراه باشید تا در این مقاله نکات مهمی را در مورد لوازم یدکی هیوندای سانتافه در اختیارتان قرار دهیم تا در آینده بهترین تصمیم را در مورد خودرو خود بگیرید.

خرید لوازم سانتافه

ماشین سانتافه که در انگلیسی به Hyundai Santa Fe شهرت دارد یکی از محصولات خوب هیوندای است. ایده اولیه این خودرو در اصل برای همتراز شدن هیوندای با خودروهایی مانند مزدا Tribute، فورد Escape و پونتیاک Aztek بود. هیوندای برای رقابت با این خودروها در سطح جهانی یک نمونه موفق تحت عنوان سانتافه را سال 2001 راهی بازار جهانی کرد. نام این خودرو از نام یکی از شهرهای نیومکزیکو به نام سانتافه انتخاب شده است. این خودرو از محبوب ترین ماشین های خانواده در آمریکا و جهان است.

تاکنون 4 نسل از این خودرو به بازارهای خودرو راه یافته است که نسل دوم آن تازه از سال 2007 وارد ایران شد. در حال حاظر جدیدترین مدل این ماشین 2020 است. برای کسب اطلاعات درباره لوازم یدکی هیوندای سانتافه 2020 ادامه مقاله را بخوانید.

هیوندای سانتافه جدید جزء بهترین خودروهای شاسی بلند در جهان است. مدل 2020 این ماشین دارای فضای داخلی راحت ، ویژگی های فنی فراوان ، صرفه جویی در سوخت مناسب و همچنین سواری متعادل است. در بخش های بعدی با ویژگی های این خودرو و در خصخصویات خاص لوازم یدکی هیوندای سانتافه آشنا میشوید.

امکانات سانتافه

از ویژگی های استاندارد سانتافه 2020 می توان به یک یادآوری باز و بسته بودن درب ها و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث، چهار پورت USB ، Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد. از ویژگی های موجود می توان به کنترل خودکار وضعیت آب و هوایی دو منطقه، سیستم صوتی 12 اسپیکر استریم، رادیو ماهواره ای، رادیو HD ، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، ناوبری، شارژ دستگاه بی سیم و یک سانروف پانوراما اشاره کرد. این ها تنها تعدادی از امکانات و لوازم یدکی هیوندای سانتافه 2020 هستند.

استفاده از سیستم سرگرمی این ماشین کاملا آسان است. رابط کاربری آن سریع است و سیستم به سرعت به دستورات پاسخ می دهد.

در داخل سانتافه همه چیز آرام و زیبا است. این خودرو از یک کابین جذاب با مواد باکیفیت استفاده میکند. همچنین، این خودرو جادار ​​در سرعت بزرگراه بیصدا است.

در صندلی های عقب سانتافه دو مجموعه کامل از اتصالات صندلی اتومبیل LATCH وجود دارد ، همچنین یک صندلی فوقانی برای صندلی میانی عقب وجود دارد. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه خاطرنشان می کند که لنگرهای پایینی در اعماق صندلی ها قرار دارند.

سخن آخر

اگر خودرو شما سانتافه است (مدل 2007 تا 2020) به خصوص اگر مدل آن پایینتر است حتما نیازمند قطعات و لوازم یدکی ‌اش خواهید بود. اگر مایلید تا لوازم یدکی هیوندای استوک را خریداری کنید روی فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو حساب ویژه باز کنید.





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: