نماد قلب در جواهرات
نوشته شده توسط : رعنا

نماد قلب همیشه در طراحی جواهرات استفاده می‌شود و هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد. بسیاری از طراحان جواهر با استفاده از شکل ساده قلب، طرح‌های خلاقانه و شگفت‌انگیزی را می‌سازند. طلا و جواهرات طرح قلب اصولاً جزو بهترین هدایا برای نشان دادن علاقه خود به یک نفر است. به این دلیل که طرح قلب یک تصویر سمبلیک است که احساسات عمیق و عاشقانه را نشان می‌دهد.

از جمله طرح‌های محبوب برای طلا و جواهرات طرح قلب می‌توان به طرح طلا دوقلب اشاره کرد. برخی از مردم اعتقاد دارند که این طرح به این معنا است که عشق هرگز تمام نمی‌شود و این چرخه تا ابد ادامه دارد.

سمبل قلب در طلا و جواهرات نشان‌دهنده‌ی اتحاد و کنار هم بودن دو نفر تا پایان عمر است. برای والدین هم این هدیه نمادی از عشق کامل و احساسات عمیق نسبت به فرزندشان است.

یکی دیگر از طرح‌های پرطرفدار برای طلا و جواهرات با طرح قلب استفاده از طرح بی‌نهایت قلب است. طلاوجواهرات با طرح بی‌نهایت قلب به دلیل معنایی که دارد اغلب برای هدایای نامزدی، عروسی و سالگرد عروسی انتخاب می‌شوند.

کلام آخر

طرح قلب در همه جای جهان نماد عشق و احساس است چون تمام باورها، احساسات و عواطف ما در قلب‌مان جمع شده. بر همین اساس است که ما در فروشگاه آنلاین گالری پرسته، طرح‌های بسیار متنوع و جذاب از طلا با نماد قلب را عرضه می‌کنیم. این محصولات زیبا از جنس طلای ۱۸ عیار هستند و برای نشان دادن عشق و علاقه و برای هدیه دادن به فرد موردعلاقه‌تان، بهترین گزینه هستند.

بیشتر بخوانید :





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: