لزوم انتخاب انگشتر مناسب با دست
نوشته شده توسط : رعنا

انگشتری که درست انتخاب شود و مناسب انگشت‌های دست شما باشد می‌تواند دست‌های شما را جذاب‌تر نشان دهد. به طور مثال، انگشترهایی که اندازه کوچک و جزئیات ظریف دارند برای برای دست‌های ریز و کوچک مناسب‌تر هستند. افرادی که دست‌های کوچک دارند بهتر است سراغ انگشتری بروند که سنگ‌ها و نگین‌های ریز گرد، برش و تراش پرنسسی، بیضی یا شکل قلبی داشته باشد. و برعکس، کسانی که دست‌های بزرگ دارند بهتر است به دنبال انگشتری باشند که ابعاد و اندازه کلی آن درشت است و جزئیات زیادی هم روی آن کار شده

بیشتر بخوانید :

معیارهای انتخاب انگشتر مناسب

در زیر تمامی مواردی را برایتان نوشته‌ایم که خوب است در زمان انتخاب انگشتر مناسب در نظر داشته باشید:

شکل و اندازه انگشت‌های دست

برای انتخاب انگشتر مناسب اول از همه باید به بلندی و پهنای انگشت موردنظر خود و اندازه کلی دست‌هایتان توجه کنید.

شکل و اندازه‌ی انگشتر

پس از تعیین سایز آن و شکل انگشت‌ها، نوبت انتخاب سایز و شکل انگشتر است. شما باید به اندازه، شکل سنگ نگین و همچنین قطر، شکل و مدل انگشتر هم توجه کنید.

طول ناخن‌ها و مانیکور بودن یا نبودن آنها

علاوه بر این موارد که اصل کار را تشکیل می‌دهند، بهتر است شکل، مدل و طول ناخن‌های خود را نیز مدنظر داشته باشید. به این خاطر که مثلاً بلندی یا کوتاهی ناخن‌ها و مانیکور بودن یا نبودن آنها تاثیر مهمی در ظاهر دست‌هایتان دارد. ناخن‌های بلند اندازه انگشت‌های شما را بلندتر نشان می دهند. بنابراین رعایت این نکات هم می‌تواند در انتخاب انگشتر طلا مناسب دست بسیار موثر باشد.

انتخاب انگشتر بر اساس سن

زنان و دختران جوان بهتر است که انگشتر و حلقه‌های باریک با نگین و سنگ‌های کوچک را انتخاب کنند. خانم‌های میان‌سال و مسن چون پوست دست‌هایشان کمی چروک است بهتر است انگشتر و حلقه‌های بزرگ با نگین و سنگ‌های درشت را انتخاب کنند تا رگ‌ها و چروک‌های پوست دست‌شان کمتر دیده شود.

انتخاب انگشتر بر اساس رنگ پوست

انتخاب هر نوع طلا و جواهر بر اساس رنگ پوست اهمیت زیادی دارد. چون هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر به‌سزایی دارد. به طور مثال، زیورآلات زرد، دست افراد با زمینه پوست گرم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. یا مثلاً زیورآلات نقره‌ای، سفید و روشن برای زمینه رنگ پوست سرد مناسب هستند.

منبع : مجله طلا و جواهر asby





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: