انگشتر مناسب برای دست شما با توجه به شکل انگشت‌ها
نوشته شده توسط : رعنا

انگشتر طلا مناسب برای دست شما کمک می‌کند تا دست‌هایتان جذاب‌تر دیده شود. یکی از راه­‌های کاربردی و مفید برای انتخاب انگشتر مناسب بر اساس شکل دست و انگشت‌ها این است که مدل­‌های مختلف این اکسسوری را در مغازه­‌های طلافروشی امتحان کنید؛ تا به درک و شناخت بیشتری از تناسب انواع جواهرات با بدن خود برسید. اما با توجه به این­که در دنیای امروز همه‌­ی ما با کمبود وقت مواجه هستیم، ما در گالری طلای آزادی  به شما کمک می­‌کنیم تا با صرفه­‌جویی در وقت و انرژی و هزینه، با دقت و وسواس بیشتری انگشتر مناسب دستان خود را انتخاب کنید.

در بالا معیارهای کلی برای انتخاب انگشتر مناسب برای دست شما را معرفی کردیم. در ادامه، ترفندهای انتخاب این اکسسوری بر اساس شکل انگشت‌ها را توضیح داده‌ایم. رعایت این موارد به زیبائی هر چه بیشتر انگشتر روی دست‌های شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی طلا

انگشتر مناسب انگشت­‌های بلند

حلقه‌­های پهن با سنگ­‌های گرد و تراش پرنسسی برای انگشت­‌های بلند مناسب هستند. توجه داشته باشید که اگر انگشتان خیلی بلند دارید، انگشترهای ظریف بدون نگین درشت و کشیده را انتخاب کنید تا جلوه بیشتری روی دستان شما داشته باشد.

انگشتر مناسب انگشت­‌های کوتاه

برای این فرم انگشت، انگشتری جذاب است که به کشیده‌­تر دیده شدن انگشت­‌ها کمک کند. بهتر است مثلاً حلقه­‌های باریک و نازک با پهنای کم، سنگ‌­های بیضوی و تخم‌­مرغی شکل، سنگ­‌های زمردی مستطیل‌شکل که زیاد هم کشیده نباشند و نگین­‌های کشیده را انتخاب کنید. داشتن دو انگشتر در یک انگشت هم می‌تواند زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر بیشتر انگشتان کوتاه کمک کند.

انگشتر مناسب انگشت‌­های قلمی

انگشت­‌های نازک و قلمی به انگشتری نیاز دارند که آن­ها را پهن­‌تر نشان بدهد؛ پس بهتر است انگشترهایی را انتخاب کنید که حلقه­‌های قطور و سنگ­‌های کوچک داشته باشند.

انگشتر مناسب انگشت­‌های پهن

اگر انگشت­‌های پهن دارید، بهتر است انگشتری در دست داشته باشید که آن­ها را پهن‌­تر نشان ندهد. بنابراین مهم است که ضخامت حلقه شما متوسط باشد. انگشتری با نگین­‌های پهن و بزرگ بیضوی، مدل­‌های خوشه‌ای و نگین­‌های مثلثی و نامتقارن انگشت­‌های شما را نازک‌تر نشان می‌دهد. یادتان باشد که انگشتر باریک با سنگ‌­های نازک دست شما را پهن‌­تر نشان خواهد داد.

منبع : طلافروشی آنلاین





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: