طلای سبک: بهترین هدیه برای مناسبت های مختلف
نوشته شده توسط : رعنا

طلا به دلیل کمیابی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و زیبایی و جلایی که دارد، همیشه بین انسان ها محبوب و گرانبها بوده است. البته طلا برای خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. به همین علت، برای خوشحال کردن عزیران و نشان دادن ارزش والای آنها، می تواند گزینه خوبی باشد. با این حال،  قیمت طلا همیشه بالا بوده است. و این روزها بخاطر گرانی و تورم سرسام آور، بسیاری از مردم طلا را از لیست گزینه های مناسب برای کادو خط می زنند. ولی ما در اینجا به شما طلای سبک را پیشنهاد می کنیم که در مناسبت ها و موقعیت های مختلف می توانید به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید.

قیمت طلاهای سبک و لیزرکات مسلما کمتر است و تنوع گسترده محصولات آن می تواند تمام سلیقه ها را راضی کند. در ادامه، با طلای سبک آشنا خواهید شد؛ سپس به سراغ طلاهای ارزان قیمت کادویی برای مناسبت های مختلف می رویم.

طلای سبک چیست؟

به زیورآلاتی که از جنس طلا هستند و در عین داشتن طرح کاملی از یک جواهر، به صورت توخالی و با وزن کمتر ساخته می شوند، طلای سبک گفته می شود. در این نوع مصنوعات طلا، کل حجم اکسسوری با طلا پر نشده و مقداری از آن را فضاهای خالی یا ترکیبی از فلزات سبک وزن دیگر تشکیل داده است. گاهی هم این زیورآلات در ترکیب با چرم و سنگ های ارزان قیمت ارائه می شوند. به این ترتیب، بدون آنکه به طراحی محصول طلا لطمه ای وارد شود، وزن آن به مقدار زیادی کاهش می یابد و می توان با هزینه خیلی کمتری زیورآلات زیبا و ظریف طلا را خریداری کرد.

طلای کم اجرت چیست؟

بعضی از زیورآلات طلا طراحی پیچیده و ظریف کاری زیادی دارند و ساخت آنها دشوارتر است. به همین دلیل، کارمزد یا مزد ساخت بیشتری به این نوع جواهرات تعلق می گیرد. اما در مقابل، بعضی از اکسسوری های طلا کارمزد بسیار پایینی دارند که در اصطلاح به آنها طلای کم اجرت گفته می شود. اگر قصد خرید طلای ارزان را دارید، ما به شما دسته دوم را پیشنهاد می کنیم.

طلای سبک مناسب برای موقعیت های مختلف

همانطور که در بالا گفتیم، طلای سبک می تواند گزینه بسیار خوبی برای کادو و هدیه باشد. نه تنها در ایران، بلکه در تمامی شهرها و کشورها روزهای مختلفی برای مناسبت ها و جشن ها در نظر گرفته می شود. روز مادر، پدر، عشق، مهندس، دکتر و … از این قبیل مناسبت هاست. در چنین روزهایی برای قدردانی از طرف مقابل یا نشان دادن محبتی که به او داریم، یک شئ ارزشمند هدیه می دهیم.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: