جدیدترین محصول کیا موتورز، استینگر
نوشته شده توسط : رعنا

کیا موتورز، شرکت خودرو سازی کره ای از جدیدترین محصول خود با نام استینگر رونمایی کرد. این خودرو دارای مشخصات فوق العاده ای است که در ادامه این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر مشخصات فنی این خودرو، راجع به تکنولوژی های به کار رفته در این کره ای عصبانی نیز با هم صحبت کنیم. نکاتی را باید راجع به قطعات یدکی این خودرو نیز بدانید، خرید برخی از قطعات یدکی کیا مانند سیبک و یا واترپمپ این خودرو نکاتی دارد که ما آنها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی استینگر 2021

موتور استینگر پرفورمنس با حجم 3.3 لیتری کار شده است و دارای 6 سیلندر است. این موتور با نام T-GDi شناخته میشود و با یک سیستم خروج دود اسپرت تلفیق شده است.  علاوه بر این یک سیستم اکو نیز به صورت پیشفرص میتواند در انیار و دسترس خریداران قرار بگیرد. قدرت موتور این ماشین نسبت به مدل های پیشین 3 اسب بخار بیشتر و معادل 365 اسب بخار است.

ویژگی های ایمنی استینگر

از ظاهر و توصیف نماهای مختلف این ماشین که بگذریم میرویم سراغ بخش ایمنی ماشین و بررسی آپشن هایی که باعث ایمنی بخشی و افزایش درصد اطمینان سرنشینان از ماشین میشود. برخی از مهمترین ویژگی های ایمنی این ماشین عبارتند از:

  • آلارم و راهنمای خروج خودرو از پارک وهدایت به سمت خطوط
  • سیستم تشخیص نقاط کور با وضوح بالا
  • سیستم نگهدارنده و هشدار دهنده خروج ماشین از خطوط
  • سیستم فوق العاده کمک راننده بحین رانندگی در جاده های هموار و بزرگراه ها
  • سیستم آلارم سرنشینان عقب
  • افزایش وسعت تحت پوشش نقاط کور

آپشن های داخلی استینگر

مشابه نسخه قبلی این ماشین جذیذ، ما یک مانیتو 8 اینچی داریم که البته مشتری ها میتوانند به صورت سفارشی درخواست نصب مانیتور 10.5 اینچی برای این ماشین را به جای مانیتور پیشفرض بدهند. این مانیتور جدید در اغلب ماشین های هم رده و رقیب وجود دارد اما نمایشگر استاندارد کیا استینگر 8 اینچی است.

هدف از تولید و زمان شروع فروش استینگر

همانطور که در ادامه گفته شد، هدف از تولید این خودرو صرفا رونمایی از یک نسخه مدرن و یا یک نسخه منحصربه فرد نیست. بلکه این فست بک (fastback) کیا تنها برای بهبود سطح رقابت با سایر رقبای نزدیک استینگر طراحی شده است. هدف کیا این بود ک ماشین را از نظر ایمنی، فناوری های جدید و همچنین ظاهری جذاب تر به مشتریان بدهد تا فروش ماشین خود را به نسبت رقبا افزایش دهد.

ورود این خودرو به کشور ما قطعا بدون حاشیه نخواهد بود. تولید و عرضه لوازم یدکی بی کیفیت توسط افراد سودجو یکی از معضلات امروز جامعه ما است. تشخیص اصالت قطعات یدکی خودرو هایی مانند کیا و یا هیوندا یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود.

این ماشین چندی پیش رونمایی شد و قرار بر این است که اواخر سال 2020 میلادی و پیش از شروع سال جدید کم کم به فروش برسد. لازم به ذکر است که رونمایی این ماشین در خود کشور کره از همان ابتدای سال 2020 آغاز شد ولی هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

سخن آخر

همانطور که مشخص است، کیا استینگر، خودرویی بی نظیر در کلاس خود است که به زودی به کشور ما نیز وارد خواهد شد. بدون شک عده ای این ماشین را خریداری خواهند کرد. تهیه لوازم یدکی کیا جدید شاید کار ساده ای به نظر نرسد، برای همین حتما قبل از خرید ماشین تحقیقات لازم را انجام دهید و با اطلاعات کافی تصمیم بگیرید. اگر چه کسانی که خودرو های کیا و یا هیوندای دارند می‌توانند به راحتی از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو قطعات مورد نیاز خود را تعمین کنند اما تحقیق کردن همیشه کار بسیار مفیدی است.





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: