روش‌های نگهداری از انگشتر مردانه
نوشته شده توسط : رعنا

خرید انگشتر طلا  مردانه برخلاف آنچه به‌نظر می‌آید کار آنچنان ساده ای نیست. تنوع بسیار بالای طرح های انگشتر، سنگ های زینتی روی انگشتر و کاربرد های مختلف هر نوع انگشتر می‌تواند باعث گیج شدن هر خریداری بشود. توی این متن به شما خواهیم گفت که اصلا چرا باید انگشتر مردانه طلا رو به فلزات کم ارزش‌تر ترجیه بدید، در چه مواردی انگشتر های نگین دار باید بخرید و در چه مواقعی نباید بخرید، و چجوری از انگشتر مردانه طلا خودتون به بهترین شکل نگهداری بکنید. پس حتما این متن رو تا انتها بخونید و اگر سوال بیشتری داشتید، باهامون توی بخش نظرات درمیون بذارید.

اگر‌ می‌خواهید یک انگشتر طلا مردانه خاص داشته باشید و این خاص بودن برای همیشه باقی بماند، باید به خوبی از آن نگهداری کنید. معمولا آقایان توجه کمتری به روش‌های نگهداری زیورآلاتشان دارند. بنابراین طلا و جواهرات آن‌ها  به میزان بیشتری آسیب می‌بینند. اما می‌توان با به کاربردن روش‌های ساده، تا حد زیادی میزان آسیب‌دیدگی انگشترها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

عدم برخورد با مواد شوینده:

مواد شوینده مانند صابون‌، شامپو، مایع دستشویی و … می‌توانند عمر مفید طلای شما را کاهش دهند. زمانی که می‌خواهید با این نوع مواد کار کنید حتما انگشتر خود را از دستتان خارج کنید.

درآوردن انگشتر هنگام شنا:

اگر از ان دسته آدم‌هایی هستید که زیاد به استخر می‌روید، حتما انگشترتان را در خانه بگذارید. علاوه‌بر خارج شدن انگشتر هنگام شنا و گم شدن انگشتر، آب و کلر موجود در آن می‌تواند به مرور سطح انگشترتان را صیقل دهد! برخورد مداوم آب به سطح انگشتر آن را دچار ساییدگی و فرسودگی می‌کند.

قرار دادن در جعبه مخصوص:

انگشترها به دلیل کوچک بودن و سطح تقریبا صافشان در معرض ساییدگی و خراش قرار دارند. زمانی که انگشتر خود را از دستتان خارج می‌کنید آن را درون جعبه مخصوصش قرار دهید. این کار باعث جلوگیری از برخورد انگشتر با سایر وسایل و زیورآلات می‌شود.

منبع : مجله طلا و جواهر asby





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: