راهنمای خرید انگشتر طلای مردانه
نوشته شده توسط : رعنا

خرید انگشتر طلای مردانه برخلاف آنچه به‌نظر می‌آید کار آنچنان ساده ای نیست. تنوع بسیار بالای طرح های انگشتر، سنگ های زینتی روی انگشتر و کاربرد های مختلف هر نوع انگشتر می‌تواند باعث گیج شدن هر خریداری بشود. توی این متن به شما خواهیم گفت که اصلا چرا باید انگشتر مردانه طلا رو به فلزات کم ارزش‌تر ترجیه بدید، در چه مواردی انگشتر های نگین دار باید بخرید و در چه مواقعی نباید بخرید، و چجوری از انگشتر مردانه طلا خودتون به بهترین شکل نگهداری بکنید. پس حتما این متن رو تا انتها بخونید و اگر سوال بیشتری داشتید، باهامون توی بخش نظرات درمیون بذارید.

چرا انگشتر طلا

بسیاری از آقایان، هنگام خرید انگشتر، جنس‌های دیگری غیر از طلا را انتخاب می‌کنند. اما خرید انگشتر طلا برای مردان عاقلانه‌تر است. چراکه جنس طلا از نوع فلزی است که در ترکیب با دیگر مواد آسیب بسیار کمتری می‌بیند. این ویژگی از این نظر اهمیت دارد که آقایان در مشاغل بسیار متنوعی مشغول به کارند و ممکن است با انواع مواد شیمیایی یا دستگاه‌های مختلف در ارتباط باشند. همچنین مقاومت طلا بسیار بیشتر از دیگر فلزات رایج برای زیورآلات است. بنابراین استفاده مداوم از آن در هنگام کار و فعالیت نگرانی بسیار کمتری برای شما به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

نکات مهم برای انتخاب انگشتر طلای مردانه

تهیه و خرید انگشتر مردانه طلا نیازمند درنظر گرفتن نکاتی است که می‌تواند انتخاب آن را برایتان راحت‌تر کند. برای آنکه هدفمند‌تر و آسان‌تر به سراغ انگشتر‌های مردانه بروید، ویژگی‌‌های زیر را در نظر بگیرید:

شغل:

شغل آقایان عامل مهم و تاثیرگذاری برای انتخاب انگشتر آن‌هاست. اگر شغلتان چندان سنگین نیست و با دست‌هایتان کار‌های قدرتی نمی‌کنید انگشترهایی با نگین‌های کوچک برای شما مناسب است.اما در صورتیکه در مشاغل سخت، مانند کارهای مکانیکی و انواع شغل‌های صنعتی مشغول به کار هستید، انگشترهای ساده را انتخاب کنید. وجود نگین یا تراش‌های بزرگ روی انگشتر، می‌تواند باعث دردسر شما در انجام کارهایتان شود.

بلندی و کوتاهی انگشت:

انگشتان دست نیز اندازه مختلفی دارند و براساس فیزیک و بدن هر فرد متفاوت‌اند. چنانچه انگشتان شما کشیده و بلند است، می‌توانید انگشترهای تک‌نگین گرد را انتخاب کنید. اما اگر انگشتانتان کوتاه است، نگین‌های مستطیل شکل و بیضی برایتان بهتر است.

 در انتخاب انگشتر طلای مردانه در نظر گرفتن کشیدگی انگشتان بسیار مهم است. زیرا می‌تواند نیمی از جلوه انگشتر را روی دستتان به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید : النگو طلا

رکاب انگشتر:

به طور خاص در انگشترهای مردانه رکاب انگشتر اهمیت زیادی دارد. زیرا بخش بیشتری از انگشترهای مناسب آقایان را رکاب آن تشکیل می‌دهد. یادتان باشد که قرار نیست تمام بند انگشتتان را به وسیله انگشتر بپوشانید. پس متناسب با سایز انگشت و اندازه دست خود رکاب انگشترتان را انتخاب کنید. رکاب‌های بسیار باریک در انگشتر طلای مردانه چندان زیبا نیستند. سعی کنید حد وسطی از اندازه و پهنای رکاب را در نظر گرفته و آن بخرید.

اندازه انگشتر:

هنگام خرید انگشتر طلای مردانه حتما به سایز آن توجه کنید. انگشترهای بسیار تنگ و یا بسیار گشاد، نه تنها زیبایی ندارند بلکه اذیت‌کننده هستند. از آنجایی که مردان بیشتر زمان خود را بیرون از خانه و در محل کار می‌گذرانند، انگشترهای گشاد برایشان مشکل‌ساز است. زمانی که انگشتر شما بزرگتر از سایز انگشتتان است، احتمال گم شدن بسیار بیشتری دارد. در مقابل، کار کردن خصوصا انجام کارهایی که دست‌ها به میزان بیشتری در آن‌ها درگیر است باعث باد کردن انگشتان می‌شود. انتخاب انگشتر تنگ می‌تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد و در انگشت شما گیر کند. علاوه‌بر این‌ها بیشتر زیبایی یک انگشتر به این است که کاملا مناسب سایز انگشت شما باشد.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: