چرا هدیه روز دختر طلا بخریم؟
نوشته شده توسط : رعنا

تاثیرات جسمی و روانی

شاید ندانید اما طلا علاوه بر زیبایی بسیار زیاد ظاهری، دارای خواص بسیار فراوان جسمی و روانی هم هست؛ چرا که طلا به بهبود روند متابولیسم بدن می پردازد و باعث کنترل فشار خون می‌شود. که البته همین کنترل بر فشار خون می‌تواند موجب کنترل اعصاب بدن شود.

آموزش پس انداز کردن به فرزندان

پدران و مادران می‌توانند با خرید طلا برای فرزندانشان به آنها از دوران جوانی و نوجوانی راه های امن پس انداز کردن را آموزش دهند و از این طریق برای آینده ی فرزندانشان سرمایه گذاری کنند. خرید طلا می‌تواند هوش اقتصادی فرزندان را افزایش دهد و به آنها راه و روش پس انداز کردن را بیاموزد.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

حس خوب پشتوانه و استقلال

با خرید طلا برای دختران جوان نه تنها هدیه ای نفیس، بلکه حس استقلال و بلوغ به آنان هدیه می‌کنیم چراکه نگهداری از طلا کار ساده ای نیست و با هدیه دادن طلا و آموزش نحوه ی نگهداری از آن به دخترانمان رو به رویی با شرایط و البته استقلال می‌آموزیم.

نکاتی درباره خرید کادو روز دختر

در ادامه به بیان نکاتی برای خرید طلا می پردازیم که می تواند شما را در تهیه‌ی یک کادوی مناسب بسیار راهنمایی کند. پیشنهاد می‌شود ادامه ی مقاله را با دقت بیشتری بخوانید چرا که علاوه بر اطلاعات ضروری عمومی می‌توانید به نکات بسیار مهمی برای خرید طلا اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

حتما در تقویم تاریخ دقیق مناسبتی که قرار است برایش هدیه ای تهیه کنید را علامت گذاری کنید تا بتوانید برای تاریخ مدنظر بودجه‌ای مناسب در نظر بگیرید و آن را فراموش نکنید.

در خرید کادو برای روز دختر برای هر فرد حتما به علایق شخصی‌اش توجه کنید. رنگ ها از شخصی ترین فاکتور ها در خرید هدیه است. هیچ گاه به دلیل اینکه صورتی رنگی دخترانه است به تهیه‌ی کادو برای فردی که رنگ مورد علاقه اش آبی است نپردازید.

در خرید طلا و جواهرات حتما دقت کنید که محصول را از مکانی مطمئن تهیه کنید و این اصلا دور از ادب نیست که در این مورد خاص فاکتور محصول را همراه با آن به فرد دریافت کننده هدیه تحویل دهید.

با تهیه‌ی کارت های هدیه‌ی بانکی و یا کارت خرید هدیه از فروشگاه های خاص این حق انتخاب را به افراد می‌دهید که هدیه شان را کاملا بسته به نیاز و علاقه شان انتخاب کنند.

در خرید طلا و جواهرات حتما دقت کنید که فرد به طلاهای سنگین وزن علاقه بیشتری دارد یا کارهای ظریف را می‌پسندد؟! حتما هدیه ای تهیه کنید که فرد از ان استفاده کند. چرا که این موضوع باعث خوشحالی متقابل خودتان نیز می شود.

حتما روش تشخیص طلای غیر اصل از اصل را تا حدودی یادبگیرید. و یا بهترین کار این است که از مکانی مطمئن اقدام به خرید طلا و جواهر کنید.

۷. معمولا حرف K در کنار عددی که نمایش دهنده عیار طلا است بر روی بدنه قابل تشخیص است. برای پلاتین از حروف pt در کنار اعداد روی قطعه استفاده می‌کنند. پس با‌ یک دقت جزئی طلا و پلاتین را از هم تشخیص دهید. طلا و پلاتین بسیار به هم شبیه هستند و ممکن است شما در زمان خرید متوجه تقاوت ظاهری این دو نشوید. اما با نگاهی به اعداد و حروف حک شده بر جواهر می تواند به راحتی اصل را تشخیص داد.

۸. اگر میخواهید با بودجه ای متوسط و یا کم طلا بخرید بهتر است به سراغ نگین ها و سنگ ها نروید . این محصولات بر قیمت تمام شده محصول شما بسیار می‌افزاید.

منبع : مجله طلا asby





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: