نکات مهم هنگام خرید طلای ۱۸ عیار آنلاین
نوشته شده توسط : رعنا

اگر به استحکام طلا اهمیت میدهید طلاهای ۱۴ و ۱۸ خریداری کنید. برای مثال اگر انگشتر یا دستبند طلای خود را هر روز استفاده میکنید و شغلی دارید که امکان دارد به این طلا یا جواهرات آسیب برساند، طلای ۱۸ K و ۱۴ K برای شما مناسب تر از ۲۲ عیار است و پیشنهاد میشود.

اگر نسبت به نیکل حساس هستید و دچار مشکل میشوید، حتی برخی از قطعات K 14 ممکن است به پوست شما آسیب بزند، پس بهتر است در این موارد طلای با عیار بالا مثل ۱۸ خریداری کنید.

اگر هدف شما استفاده روزانه از قطعه طلایی مثل انگشتر است، خرید طلا ۱۸ عیار آنلاین توصیه میشود.

اگر که خرید طلای ۱۸ عیار گران به نظر میرسد، طلای با عیار پایین‌تر تهیه کنید.

اینکه طلای نو از طلای متفرقه و دست دوم تشخیص داده شود، همیشه امر آسانی نیست و مشکل میشود. زمانی که خرید انجام میدهید، حتما قفل طلای مورد نظر را مشاهده کنید. در صورتی که دچار خط و خش بود، دست دوم محسوب میشود. شما باید قیمت طلای دست دوم را پرداخت کنید نه اینکه بدون آگاهی قیمت طلای نو را بپردازید.

یکی دیگر از مسائل مورد توجه بحث خرید طلای قاچاق و عیار پایین است. متاسفانه ورود طلای قاچاق در بازار کشور یکی دیگر از مشکلات است. برخی از طلا فروشان این طلای قاچاق که عیار استاندارد آن پایین‌تر از عیار استاندارد کشور ایران (عیار ۱۸) است با قیمت طلای ۱۸ میفروشند. در این صورت شما باید به اتحادیه طلا رجوع کنید و شکایت خود را ثبت کنید.

برای خرید طلای ۱۸ عیار انگشتری به چه نکاتی باید دقت شود؟

قطعا موضوعاتی همچون:

سایز انگشت

نوع جواهر

نوع محاسبه قیمت جواهر برای خرید فروش آن

روی انتخاب فرد تاثیرگذار است. در هنگام خرید انگشتر حتما به سایز انگشت خود توجه کنید. قیمت انگشتر طلا ۱۸ عیار، بستگی به گرم و جواهر سوار بر آن دارد. ابتدا وزن و نوع جواهر آن باید مشخص شود سپس هزینه تخمین زده شود.

برای خرید دستبند طلا ۱۸  عیار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید دستبند ۱۸ عیار با دو انتخاب روبه رو خواهیم شد. دستبندهای قفل دار و ساده. طرح‌های دستبندهای قفل دار جذاب بوده و تنوع بیشتری دارد . در عین حال، دستبندهای ساده نیز کاربردی‌تر هستند.

همچنین موضوع دیگری که در انتخاب دستبند ۱۸ عیار مهم است، استفاده از آن به صورت تک و یا ست با النگو است. دستبندهای پرکارتر قطعا انتخاب مناسب‌تری برای استفاده تک هستند. اما اگر قصد دارید دستبند را با النگو ست کنید، می‌توانید طرح‌های مشابه با النگو را امتحان کنید.

هنگام خرید گوشواره طلا ۱۸ عیار به چه نکاتی توجه کنیم؟

اینکه قصد دارید گوشواره شما چه طرح داشته باشد مهم است. چفت گوشواره مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه شود. برخی گوشواره ها ضامن دار و برخی دیگر فشاری و یا قلاب ماهی و غیره هستند؛ اما فراموش نکنید گوشواره پیرسینگ شیک ترین مدل گوشواره طلا ۱۸ عیار است.

محصول موجود در گالری بدون سایه با زمینه قرمز / تصویر مستطیل

برای خرید زنجیر و گردنبند طلا ۱۸ عیار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید زنجیر و گردنبند، حتما به نوع بافت زنجیر توجه داشته باشید. نوع بافت و کیفیت آن روی مقاوت آن نیز تاثیرگذار است اما فراموش نکنید زیبایی مهمترین نکته است. همچنین گاهی ممکن است زنجیر گره بخورد و یا پاره شود. ممکن است ظاهری نامناسب کند؛ به همین دلیل توجه به بافت زنجیر مهم است.

برای خرید پلاک و اکسسوری طلا ۱۸ عیار باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

امکان سفارش پلاک طلا ۱۸ عیار زیر ۱ گرم وجود دارد. همچنین اگر پلاک طلا سفارشی دارید می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

محصول موجود در گالری بدون سایه با زمینه قرمز / تصویر مستطیل

منبع : مجله طلا و جواهر asby





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: