سه نکته طلایی از زبان طلا فروشان با تجربه
نوشته شده توسط : رعنا

استفاده از راهنمای خرید طلا و تجربیات اساتید فن به ما کمک می‌کند تا در هنگام خرید یا فروش این فلز ارزشمند، بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنیم. موارد زیر از اصلی‌ترین توصیه‌های طلا فروشان با تجربه به حساب می‌آید:

زیورآلات خود را به طلا فروش نفروشید

اغلب طلا فروش‌ها، تنها سود خود را در نظر می‌گیرند. بنابراین، زیورآلات متقاضیان فروش را با نازل‌ترین قیمت و زیر نرخ بازار خریداری می‌کنند.

در هنگام فروش طلا عجله نکنید

نوسانات شدید قیمت طلا موجب تغییر روزانه نرخ این زیورآلات ارزشمند می‌شود. فروش با عجله، معمولا به ضرر فروشنده تمام می‌شود؛ چه بسا با چند روز صبوری بتوان طلا را با قیمت بالاتری به فروش رساند. پیشنهاد طلا فروشان با تجربه این است که در صورت امکان، فروش طلا را به مواقعی موکول کنیم که تقاضا افزایش می‌یابد. برای مثال، در اعیاد و روزهای مبارک سال بیش‌ترین تعداد جشن‌ها و عروسی‌ها و تبادل هدایا انجام می‌گیرد. بنابراین، مدتی قبل از این تاریخ‌ها، قیمت طلا افزایش یافته و بهترین زمان برای فروش آن خواهد بود.

قبل از فروش، طلای خود را تمیز کنید

در هنگام عرضه و فروش هر کالایی، باید آن را در بهترین و زیباترین حالت ممکن به نمایش بگذارید. طلا و زیورآلات هم از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین، قبل از فروش، لازم است طلای خود را به خوبی تمیز کنید. از مناسب‌ترین و کم خطرترین روش‌های خانگی تمیز کردن طلا می‌توان به استفاده از ترکیب مایع ظرفشویی و آب ولرم اشاره کرد.

پاک کردن با خمیر دندان و مسواک نرم هم از راه کارهای موثر و کاربردی دیگر است. پرداخت ماشینی یا دستی و پولیش طلا هم از شیوه‌های مرسومی است که به بهبود شرایط ظاهری زیورآلات کمک می‌کند. روش های کامل‌تر تمیز کردن طلا در منزل رو میتونید در متن جامع ما مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: