آشنایی با انواع مختلف دستبند طلا
نوشته شده توسط : رعنا

دستبند طلا در انواع مختلفی عرضه می‌شود؛ از دستبند زنجیری ساده گرفته تا انواع دستبند سنگی، مهره‌ای، بافت، چرمی و … برای تعیین جنس دستبند باید به سبک زندگی و تیپ و لباس‌های خود توجه کنید. به طور مثال اگر تیپ کلاسیک دارید، دستبندهای بافت برای شما مناسب نیست.

بیشتر بخوانید :

دستبند طلا زنجیری (Chain): هیچ‌گونه سنگ و گوهری ندارد و ماهیت آن به این صورت است که کاملا ساده و شیک به‌نظر برسد.

دستبند طلا چارم (Charm): اغلب زنجیرهای فلزی هستند که آویز یا چشم‌زخم‌های کوچکی از آنها آویزان است. مزیت این نوع دستبند این است که خودتان می‌توانید آن را به سلیقه شخصی تزئین کنید. چگونه؟ با اضافه یا کم کردن آویز به دستبند.

دستبند طلا مرواریدی (Pearl): مروارید بسیار شیک و باکلاس است و شما می‌توانید آن را با هر تیپی ست کنید.

دستبند تنیس (Tennis Bracelet): از یک ردیفِ یکپارچه‌ی الماس روی پایه‌های چنگکی تشکیل شده است. با اینکه ماهیت اصلی دستبند تنیس با سنگ الماس است، اما در سال‌های اخیر، در ساخت آن از دیگر سنگ‌ها هم استفاده می‌شود.

دستبند النگویی: یک حلقه فلزی بدون هیچ گونه قفلی است که باید به درون مچ دست وارد شود. دستبندهای النگویی معمولا به صورت چندتایی استفاده می‌شوند و بسیار محبوب هستند. این نوع از دستبندها را معمولا به صورت چندتایی در دست می‌اندازند و حتی برای ست کردنشان از رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی استفاده می‌کنند. النگو معمولا سفت و خشک است و از فلزات مختلفی همچون طلا، نقره، استیل، پالادیم و …ساخته می‌شود.

دستبند آویزدار: را یکی از محبوب‌ترین انواع دستبند است و نوجوان‌ها طرفدار آن هستند. نمادهای مختلفی به عنوان آویز در این دستبندها استفاده می‌شود و می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود آن‌ها را انتخاب کنید.

دستبند چرمی: را می‌توان با انواع لباس‌های اسپرت ست کرد.

دستبند قفلی: را می‌توان یک النگوی سایز آزاد  نیز بشمار آورد زیرا با توجه به قفلی که دارد برای بیشتر دست‌ها مناسب است. ولی دقت داشته باشید که این دستبندها نیز محدودیت‌های خود را دارند و حتما قبل از خرید به حداکثر سایز آن توجه کنید و از قطر دستبند اطمینان حاصل کنید. در ساخت دستبندهای قفلی نگین‌دار معمولا از کریستال‌های مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به کریستال‌های زیرکونیا و کریستال‌های سواروسکی و همچنین الماس اشاره کرد.

خرید اینترنتی دستبند طلا

برای خرید اینترنتی دستبند طلا اول از همه باید سایز صحیح دستبند را انتخاب کنید. سپس مدل موردنظرتان را انتخاب کنید و بعد باید بر اساس رنگ پوست، سبک زندگی و تیپ خود متناسب‌ترین رنگ و طرح دستبند طلا را بخرید.دستبند طلا در اندازه استاندارد باید کاملا روی مچ دست شما بنشیند و خیلی بالا و پایین نشود. توجه داشته باشید که اصولا پهن‌ترین قسمت مچ دست یا قسمت پایین استخوان مچ که در کنار کف دست قرار دارد را برای سایز دستبند اندازه‌گیری می‌کنند.

منبع : مجله طلا و جواهر asby





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: