5نکته برای خرید انگشتر طلا برای داشتن تجربه خرید بهتر
نوشته شده توسط : رعنا

این نکات بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستند، مورد 1 برای خرید اینترنتی طلا (انگشتر و حلقه) بسیار مهم است و حتما باید آن را بلد باشید. همچنین چنانچه بودجه کمی دارید و دوست دارید بر اساس سلیقه و بودجه خود انگشتر اختصاصی‌تان را بخرید، حتما و حتما مورد 6 را حتما مطالعه کنید.

1. سایز دقیق انگشت خود را به دست بیاورید

اگر قصد خرید طلاهایی مانند انگشتر و حلقه از اینترنت دارید، حتما باید اندازه ها را به صورت دقیق به فروشنده بدهید. یعنی برای اینکه حلقه و انگشتر کاملا سایز شما یا کوچک و بزرگ نباشد، می باست اندازه ها را به دست بیاورید.

برای مثال در خصوص خرید انگشتر طلا، شما می توانید مطابق تصویر زیر اقدام کنید تا به صورت دقیق برای انگشت مد نظرتان حلقه را خریداری کنید. اگر قصد خرید طلا برای شخصی غیر از خودتان دارید حتما و حتما باید به روش زیر اندازه انگشت دست را به دست بیاورید.

 روش گرفتن اندازه انگشتر طلا

· ابتدا یک خط کش و نخ باریک و کوتاه تهیه کنید

· نخ را به دور انگشت خود بپیچانید

·نخ را با مشخص کردن انتها و ابتدایش روی خط کش قرار دهید

· اندازه نخ را مشخص کنید

· اندازه مشخص شده را در جدول بالا آن را معادلسازی کنید تا سایز انگشتر طلای شما به دست آید

2. مشخص کنید چه عیاری مد نظرتان است

یکی از مهمترین فاکتورهایی که می بایست قبل از خرید انگشتر طلا به آن توجه کنید عیار طلاست. شما به چند دلیل باید پیش از خرید بر سر اینکه انگشتر چقدر از طلای خالص ساخته شده باشد به توافق برسید.

اولا که اگر عیار بالا می خواهید باید برای آن بوده بیشتر در نظر بگیرید و اگر بودجه کمی دارید لاجرم باید به فکر طلای با عیار پایینتر باشید. برای سرعت بخشیدن به فرآیند خرید خود حتما مشخص کنید طلای چند عیار می خواهید بخرید.

3. بودجه خود را مشخص کنید

قیمت طلا اگر بیشتر نشود ثابت می ماند و اولین و بزرگترین عامل در انتخاب و خرید انگشتر طلا یا حلقه است. اگر حتما می  خواهید انگشتر بخرید اول از همه برای اینکه سردرگم نشوید و انتخاب بهترین داشته باشید، هزینه و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید را مشخص  کنیدی.

شما دقیقا چه مقدار پول برای خرید انگشتر طلا دارید یا چقدر میخواهید هزینه کنید. با مشخص کردن دقیق هزینه، انتخاب های شما محدود تر می شود و بدون سردرگمی متناسب با بودجه ای که دارید خرید بهتری خواهید داشت. شما حتی اگر هزینه کمی هم داشته باشید می  توانید طلای با عیار پایین و سبک تر انتخاب کنید نگران بودجه کم خود نباشید فقط آن را دقیق مشخص کنید.

4. چند طلا فروشی آنلاین پیدا کنید

خرید طلا از اینترنت، دیگر مانند سابق با محدودیت همراه نیست. زیرا این روزها (مخصوصا از شروع همه گیری کرونا به این سمت) اغلب طلافروشی های معتبر در شبکه های اجتماعی و وبسایت هایشان اقدام به فروش محصولات متنوع می کنند. بنابراین دست شما باز است تا هرکجا که خواستید خرید کنید.

 

با وجود تنوع زیاد در تعداد طلافروشی های آنلاین، لازم است که صبوری کنید و در همان جستجوی اول در گوگل، اقدام به خرید نکنید. شما می توانید انگشتر طلای مد نظر خود را در تعداد زیادی فروشگاه ببینید که هزینه یا کیفیت آن متفاوت باشد. بنابراین دست کم به بیش از 3 تا 4 سایت سر بزنید و حسابی سبک و سنگین کنید تا در نهایت آنچیزی که برازنده و به نفع شما باشد را خریداری کنید.

5. حلقه یا انگشتر خود را خریداری کنید

پس از پیدا کردن یک طلافروشی اینترنتی که از همه نظر به شرایط، سلیقه و از همه مهمتر بودجه شما میخورد، خرید از سایت است. دقت کنید که در داخل سایت به دنبال مجوزهای فروش یا نماد اعتماد الکترونیک بگردید. در واقع اولین شرط برای خرید طلا از فروشگاه های آنلاین توجه به این نشان ها و نمادهاست.

با اطمینان از اینکه سایت ایمن است و مورد اعتماد کاربران دیگر است می توانید خرید خود را نهایی کنید و پیگیر ارسال آن از سوی فروشنده باشید.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: