نوشته شده توسط : رعنا

طوق گردن در جنس‌ها و شکل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. از جمله می‌توان به به موارد زیر اشاره کرد:

روبان‌ها

شاید بتوان گفت کلاسیک‌ترین استایل طوق‌های گردن، مدل‌های روبانی است که دور گردن بسته می‌شوند. این یکی از مدل‌های رایج و محبوب بین بالرین‌هاست. به طور کلی، روبان‌های چوکر از جنس ساتن، پنبه، مخمل و گیپور ساخته می‌شوند. این روبان‌ها ممکن است پهن یا نازک ساخته شوند.

گردنبندهای چند رشته‌ای

از دیگر مدل‌های چوکر می‌توان به چندین رشته گردنبند اشاره کرد که همزمان استفاده می‌شوند و رشته‌ی اول آنها همیشه یک طول گردن است. این گردنبندها ممکن است از جنس طلا یا دیگر جنس‌ها باشند. حتی ممکن است هر کدام از رشته‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته شوند. مثلاً ممکن است چوکر از جنس چرم باشد اما رشته‌ی دوم گردنبند از جنس طلا باشد. یا مثلاض یک رشته از مروارید باشد و بقیه‌ی رشته‌ها طلایی باشند.

چوکر زنجیری

یکی از انواع طوق گردن طلا مدل‌های زنجیری است. اغلب به این صورت است که یک زنجیرطلا یا هر فلز ارزشمند دیگری دور گردن بسته می‌شود.

چوکر از جنس کریستال

استفاده از کریستال‌ها و حتی الماس‌ها می‌توانند به چوکر ها ظاهری زیبا و جذاب ببخشند. شما می‌توانید این چوکرخای درخشان، زیبا و جذاب را به همراه لباس شب بپوشید و در مهمانی‌ها بدرخشید.

طوق گردن طلا

چوکر از جنس طلا در شکل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی ساخته و عرضه می‌شود. ما نیز در گالری آزادی انواع متنوعی از این گردنبندها را عرضه می‌کنیم که می‌توانید از لینک پایین صفحه آنها را مشاهده و خریداری کنید.

نکاتی برای خرید طوق گردن طلا

در مورد خرید طلا  و استفاده از چوکر باید به چند نکته‌ی عمومی که در زیر نوشته‌ایم توجه داشته باشید:

مدل چوکری که انتخاب می‌کنید به شدت به استایل و لباس‌های شما وابسته است. به طور مثال، اگر بلوز زنانه ساتن با گلدوزی‌های ظریف می‌پوشید بهتر است یک چوکر روبانی با رنگ‌های مشابه لباس استفاده کنید.

حواستان به یقه‌ی لباستان باشد چون چوکر را باید بر اساس مدل یقه‌ی لباس انتخاب و استفاده کنید.

گردنبند چوکر برای لباس‌های دکلته مناسب است. اگر می‌خواهید گردنبند چوکر تهیه کنید، توجه داشته باشید که طول زنجیر آن ۵ سانتی‌متر بیشتر از اندازه‌ی دور گردن باشد.

انتخاب گوشواره طلا  متناسب با گردنبند چوکر نیز اهمیت زیادی دارد. به طور مثال، اگر چوکر روبانی نازک و زنانه استفاده می‌کنید، بهتر است آن را با یک جفت گوشواره حلقه‌ای ست کنید تا تضاد میان آنها باعث جذابیت استایل شما شود.

یقه‌های آف شولدر به لباس‌های رمانتیک شهرت یافته‌اند. این لباس‌های رمانتیک به سادگی با چوکر و یا گردنبندهای طوقی ست می‌شوند.

این گردنبند برای افرادی که صورت قلبی شکل و چانه‌های تیز و دراز دارند بسیار مناسب است زیرا می‌توانند تیزی پایین صورتشان را تا حدی مخفی کنند. این تاکتیک همچنین برای افرادی که صورت مربعی یا صورت کشیده‌ی مستطیلی دارند هم بسیار کاربرد دارد.

 

افرادی که صورتشان دایره‌ای و گرد است باید از انتخاب و خرید گردنبند کوتاه خودداری کنند. به این خاطر که گردنبند کوتاه باعث گردتر دیده شدن صورت خواهد شد. گردنبندهای بلند با اندازه‌ای بین ۲۶ تا ۳۶ اینچ (۶۶ تا ۹۱ سانتی‌متر) برای کسانی که صورت‌های پهن و گرد دارند بسیار مناسب‌تر است.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: