کاربرد پایه انگشتر و تاثیر آن بر زیبایی انگشتر
نوشته شده توسط : رعنا

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات است که مرد و زن از آن استفاده می‌کنند. گاهی حتی استفاده از انگشتر در انگشت‌های مختلف دست، بیانگر مفاهیم مختلفی است. به طور مثال وقتی انگشتر طلا را در انگشت یکی مانده به آخر و در دست چپ می‌اندازید یعنی به دیگران نشان می‌هید که متاهل هستید.

البته در اینجا ما قصد نداریم در مورد خود انگشتر برایتان صحبت کنیم. بلکه می‌خواهیم در مورد انواع پایه‌هایی که برای انواع انگشترها استفاده می‌شوند توضیحات کاملی ارائه دهیم. فایده‌ی آشنایی با پایه‌ی انگشتر چیست؟ اینکه می‌توانید بر اساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید و خیالتان راحت باشد که نگین روی انگشتر به درستی و در زیباترین حالت در جای خود ثابت است. به طور مثال، شما برای نمایش درخشش و درشتی یک سنگ الماس گران‌قیمت نباید از پایه‌هایی استفاده کنید که فضای اطراف سنگ را می‌پوشانند. چون این کار مانع از درخشش الماس می‌شود و در عوض بهتر است مثلاً پایه‌ی چنگه‌ای انتخاب کنید.

یا مثلاً اگر دوست دارید سنگفرشی از جواهرات ریز را روی انگشتان خود داشته باشید، بهتر است سراغ پایه انگشتر Pavé بروید تا با درخشش و طراحی خاصش همه‌ی نگاه‌ها را به دست‌های شما جلب کند.

بیشتر بخوانید : خرید گوشواره طلا

به طور کلی، اهمیت انتخاب صحیح انواع پایه انگشتر در این است که شما می‌توانید ارزش، زیبایی، درخشش و جلوه‌ی فلز و سنگ‌ها را در بهترین و متناسب‌ترین حالت نمایش دهید. به طور کلی پایه انگشتر باید بر اساس ویژگی‌های طلای شما و هدفتان از استفاده از نگین انتخاب شود. هرچه تعداد دندانه‌های پایه‌های چنگه‌ای انگشتر کمتر باشد، نور بیشتری با سنگ برخورد می‌کند و در نتیجه نور بیشتری هم بازتاب داده می‌شود. حالا برای اینکه با انواع پایه انگشتر آشنا شوید در زیر مدل‌های مختلف را معرفی کرده‌ایم.

منبع : https://www.azadi.gold/

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: