روش های جراحی بینی
نوشته شده توسط : رعنا

بهترین راهکار برای بهبود عملکرد و زیبایی بینی انجام عمل جراحی تحت بیهوشی است. روش های جراحی نتایج دائمی دارند و به بهترین شکل ممکن ظاهر بینی را زیباتر می کنند. این روش ها معمولا هزینه بالایی هم دارند که نشان دهنده پیچیده بودن عمل ها است. با انواع روش های جراحی بینی در ادامه آشنا خواهید شد.

- رینوپلاستی

رینوپلاستی همان عمل جراحی زیبایی بینی است. این عمل صرفا به خاطر زیبایی انجام می شود. شما چه بینی گوشتی داشته باشید چه استخوانی، بلاخره اگر بخواهید ظاهر بینی خود را زیباتر کنید باید عمل رینوپلاستی انجام دهید.

متاسفانه بیمه ها این عمل را تحت پوشش قرار نمی دهند بنابراین هزینه عمل رینوپلاستی نسبت به همه روش های زیباسازی بینی بیشتر است. این عمل به روش های باز و بسته انجام می شود جزء گرانترین عمل های جراحی بینی است. هزینه آن می تواند از ۱۰ میلیون تومان به بالا باشد.

- سپتوپلاستی

سپتوپلاستی یک عمل جراحی رایج است که به معنی ترمیم تیغه میانی بینی است. در افرادی که دچار شکستگی بینی شده اند و یا دچار انحرافات مختلف تیغه میانی هستند، معمولا عمل سپتوپلاستی انجام داده می شود.

اگر فقط با تیغه بینی خودتان مشکل دارید می توانید با خیال راحت و در بیمارستان های معمولی عمل سپتوپلاستی انجام دهید و هزینه کمی هم بپردازید. زیرا بیمه ها معمولا بخشی تا مقدار زیادی از هزینه عمل بینی سپتوپلاستی را پرداخت می‌کنند. سپتوپلاستی با وجود پیچیدگی هایی که دارد اما جزء عمل های بینی ارزان است.

- سپتورینوپلاستی

سپتورینوپلاستی ترکیبی از دو روش رینوپلاستی و سپتوپلاستی است. اگر مشکل تیغه بینی دارید و در عین حال از نظر ظاهری بینی‌تان ناموزون است به طوری که شکل و زیبایی بینی را تحت تاثیر قرار داده می توانید از جراح بینی خود بخواهید به صورت همزمان هم مشکل تیغه بینی را حل کند و هم با تکنیک های رینوپلاستی بینی را زیباتر کند.

به دلیل اینکه بخشی از عمل سپتورینوپلاستی به منظور کمک به بهبود عملکرد بینی انجام می شود در اغلب اوقات با بیمه پایه یا بیمه های  تکمیلی می توان هزینه عمل بینی را تا حدی کاهش داد. اگر فکر می کنید که مشکل تیغه بینی دارید حتما درباره انجام سپورینوپلاستی به منظور کاهش هزینه ها با جراح خود صحبت کنید.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: