طلا با اجرت بخریم یا بدون اجرت؟
نوشته شده توسط : رعنا

اگر هدف شما از خرید طلا، سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌هایتان است، خرید طلای دست دوم (بدون اجرت) بهتر از خرید طلای نو (با اجرت) است. چون در زمان خرید طلای دست‌دوم اجرت ساخت از شما دریافت نمی‌شود. در نتیجه می‌توانید طلا را با سود بیشتری بفروشید.

همچنین اگر قصد سرمایه‌گذاری در طلا دارید و نمی‌خواهید در آینده متقبل هزینه شوید، دور زیورآلات مزین به سنگ‌های بدلی را خط بکشید. سنگ‌های قیمتی ریز هم ارزش مالی ندارند و برای سود بردن از خرید و فروش جواهر باید فقط به سراغ سنگ‌های درشت و سنگین بروید. وگرنه سنگ‌های ریز ارزش‌افزوده‌ای برایتان به همراه نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا

برای سرمایه‌گذاری چه نوع طلایی بهتر است؟

در این مطلب به طور کامل در مورد اینکه اجرت ساخت طلا چند درصد است و چگونه محاسبه می‌شود برایتان توضیحات کاملی ارائه دادیم. در آخر هم گفتیم که برای سرمایه‌گذاری، بهتر است سراغ طلای بی‌اجرت بروید تا سود بیشتری نصیبتان شود. اما لازم است اشاره کنیم که خرید طلای بی‌اجرت خطرهای خاص خود را دارد. مثلاً بزرگ‌ترین نگرانی این است که امکان دارد طلای دست دومی که می‌خرید تقلبی و فاقد اصالت باشد. بنابراین شما نمی‌توانید از خالص بودن طلای دست دوم مطمئن باشید.

در چنین مواقعی بهتر است سراغ خرید طلای کم اجرت بروید نه طلای بی‌اجرت. مثلاً در بین انواع اشکال طلا، النگو، قطعات کوچک طلا مانند آویزهای طلا کمترین اجرت را دارند که می‌توانند جایگزین طلای دست دوم شوند.

خبر خوب این است که ما در فروشگاه آنلاین طلا و جواهر آزادی  انواع مختلفی از مصنوعات طلای ظریف و کم اجرت عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید هر کدام از آنها علاوه‌بر سرمایه‌گذاری، از زیبایی و خاص بودنشان هم لذت ببرید.





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: