هزینه بلیچینگ دندان در سال 2021
نوشته شده توسط : رعنا

بلیچینگ دندان چیست ؟

دندان های سفید و مرتب همچون نمادی از جذابیت بر روی صورت و چهره انسان می ماند. یک لبخند زیبا مسلما می تواند جذابیت شما را بیشتر نماید. اما برای بلیچینگ دندان باید بدانیم اصلا بلیچینگ چیست و چه مزایا و معایبی می تواند بر روی زیبایی ظاهری ما داشته باشد.

تیرگی هایی که بر روی دندان ما به وجود می اید، در طول زمان و با مصرف مواد غذایی بسیاری ایجاد می شود. زمانی که شما اقدام به استفاده از قهوه می نمایید، یا زمانی که از توت فرنگی و حتی گوجه فرنگی استفاده می کنید. رنگ دانه هایی که بر روی دندان شما جای می گیرند، منجر می شوند تا دندان از حالت سفید و زیبای خود خارج شود. در این حالت استفاده از بلیچینگ دندان میتواند روشی موثر باشد.

با استفاده از روش بلیچینگ دندان به نظر میرسد یک لباس را در وایتکس قرار داده‌اید و سفید کرده‌اید. موادی که موجب سفید شدن دندان میشود روی دندان فرد قرار میگیرد و میتوانند درون دندان نیز نفوذ کرده و مولکول‌هایی که رنگی شده‌اند را از بین ببرد و رنگ دندان را روشن‌تر کند.

قیمت بلیچینگ دندان در سال2021  در دندانپزشکی ها متغیر بوده است. اما شما می توانید قیمت بلیچینگ در تهران را در کلینیک تخصصی روشا بدست آورید. پس از آن با اطلاع از قیمت ها اقدام به انجام این عمل نمایید. باید بیان نماییم که قیمت بلیچینگ در غرب تهران مسلما نسبت به هزینه های بلیچینگ دندان در شمال تهران متفاوت خواهد بود.

برای داشتن لبخندی زیبا کافیست اقدام به سفید کردن دندان در دندانپزشکی روشا در جنت آباد نمایید. این روش از لمینت و کامپوزیت بهتر بوده و از هزینه کمتری نیز برخوردار است. زیرا تنها استفاده از سرامیک در لمینت و کامپوزیت، هزینه ی جداگانه ای در بر خواهد داشت. پس استفاده از بلیچینگ دندان بهترین انتخاب برای کسانی است که دندانهای سالمی دارند.

نوع درمان               نام مواد سفیدکننده    کشور سازنده           هزینه بلیچینگ هر فک

قیمت آفیس بلیچینگ ( بلیچینگ در مطب ) هر فک مواد ایرانی              ایران        600.000 تومان

قیمت آفیس بلیچینگ ( بلیچینگ در مطب ) هر فک برند FGM              برزیل      950.000 تومان

قیمت آفیس بلیچینگ ( بلیچینگ در مطب ) هر فک برند FGM              آلمان        1.200.000 تومان

نوع درمان               قیمت بلیچینگ هرفک

قیمت هوم بلیچینگ ( بلیچینگ دندان در خانه ) هر فک        950.000 هزار تومان

بیشتر بخوانید :





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: