دوره آموزش تخصصی گریم و متعادل سازی چهره زنانه
نوشته شده توسط : رعنا

هیچکسی فکرش رو هم نمیکرد که گریم و متعادل سازی چهره تا این حد در بین خانم ها پرطرفدار باشه. سابق بر این در هر شهری تنها تعداد انگشت شماری متخصص گریم و میکاپ وجود داشت و خانم هایی که میخواستند به صورت حرفه ای گریم و میکاپ بشن باید چندیدن روز و در برخی مواقع چندین هفته تو نوبت و صف متخصص گریم میموندن، تا بلاخره نوبتشون می‌رسید.

برای یادگیری گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

بیایید با هم روراست باشیم. کسایی که اکنون تبدیل به آرایشگران و هنرمندان حرفه ای شدن، اینهمه دانش و مهارت رو از شکم مادراشون نیاوردن، از یه جایی شروع کردن و یاد گرفتند.

بله! اون ها اول یاد گرفتند و بعد باتجربه شدند. اگه بهتون بگیم که تنها با یادگیری این تخصص میتونید ظرف کمتر از یکی دو سال حسابی پول در بیارید شاید باورتون نشه! اما چیزی که بهتون میگیم واقعا حساب شده است.

خیلی از متخصصای گریم و میکاپ که از یکی دو سال قبل شروع به یادگیری و گذروندن دوره های آموزشی معتبر کردن، الان علاوه بر  اینکه نامدار شدند، کلی هم پول به جیب زدند. (اگه باورتون نمیشه میتونید یه زنگ بزنید سالن الماس نشان و آدرس همین متخصصا که تا چند سال پیش چیزی از آرایشگری نمیدونستند و الان استادی شدند برای خودشون رو بهتون بدیم)

اگه دوست دارید بدونید که توی این دوره های تخصصی آموزش آرایشگری  قراره چی یاد بگیرید و چجوری پول دربیارید، حتما ادامه مقاله رو بخونید.

اصلا گریم و متعادل سازی چهره چیه؟

گریم با آرایش ساده ای که هر روز انجام میدید خیلی فرق داره. شما با آرایش کاری میکنید که صرفا یکم زیباتر بشید و از یک آرایش ساده بیشتر از این هم انتظار نمیره. اما گریم چندین درجه و سطح از آرایش معمولی بالاتره.

شما در آموزش گریم با کمک ابزارهای مخصوص آرایشی و به لطف بعضی از تکنیک های اعمال سایه روشن، نه تنها صورتتون رو زیبا تر می کنید، بلکه تا اونجایی که میشه عیب و ایراد های پوستی رو هم موقتا برطرف می کنید.

به عبارت ساده تر هنرمند میکاپ و گریم میتونه یک عروس مردگان تحویل بگیره و یک سیندرلا تحویل بده. اصلا هم با کسی شوخی نداره چون کارش درسته!

به کسی هم که بتونه این کار رو انجام بده میکاپ آرتیست یا گریمور گفته میشه. (فقطم برای فیلما نیست) یعنی شما با شروع آموزش تخصصی متعادل سازی چهره میتونید یک میکاپ آرتیست و گریمور خوب بشید و به اصطلاح کوچه بازاری لولو رو هلو کنید (جالب نیست؟)

در دوره تخصصی آموزش گریم و متعادل سازی به هنرجو چه چیزایی آموزش میدیم؟

اگر قرار باشه توی چنین کلاسی ثبت نام کنید باید حسابی حوصله به خرج بدید چون حجم بالا و ارزشمندی از مطالب تخصصی قراره به شما آموزش داده بشه و تقریبا هیچ تکنیکی از قلم نمی افته.

ما توی دوره های آموزشی علاوه بر اینکه سرفصل های مشخص شده از سازمان فنی حرفه ای رو آموزش میدیم، بلکه آموزش تکنیک های آپدیت شده و به روز بین المللی رو هم از هنرجو دریغ نمیکنم. چون معتقدیم برای هر ریال هزینه ای که هنرجو پرداخت میکنه باید  سنگ تمام گذاشت.

الماس نشان ۳ دوره مختلف آموزش گریم و متعادل سازی چهره زیر رو ارائه میده:

  • تخصصی
  • فوق تخصصی
  • فوق حرفه ای

بیشتر بخوانید : آموزش تاتو





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: