نکات مهم در خرید اینترنتی طلا
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه با توسعه اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی و بخصوص با شیوع ویروس کرونا، خریدهای اینترنتی به شکل جدایی ناپذیری به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده و قطعاً خرید اینترنتی طلا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حال حاضر برترین و مشهورترین گالری‌های طلا و جواهر کشور، حجم قابل توجهی از فروش خود را از طریق مشتری‌های اینترنتی خود دارند و از طریق وب سایت یا صفحه اینستاگرام خود اقدام به فروش طلا می‌کنند.

از سویی دیگر توسعه این نوع از خرید طلا زمینه‌ای را برای سودجویان فراهم کرده که باعث می‌شود از این خرید غیر حضوری به عنوان فرصتی برای فروش طلای تقلبی یا عیار پایین استفاده نمایند.

به همین دلیل نکاتی را درباره خرید اینترنتی طلا با شما در میان خواهیم گذاشت که اگر به آن‌ها توجه داشته باشید، همواره خریدی مطمئن خواهید داشت.

1-اعتبار طلافروشی:

همواره سعی کنید از طلا فروشی‌های دارای اعتبار، خرید اینترنتی طلا را انجام دهید. فروشگاه‌های معتبر و دارای نام و نشان معروف، هرگز اعتبار خود را به پول‌های خرد نمی‌فروشند و رضایت مشتری در صدر اهمیت آن‌ها است.

2-ضمانت دریافت کالا:

پیش از واریز وجه، از ضمانت فروشگاه درباره ایمنی ارسال کالا اطمینان حاصل نمایید. این ضمانت در این حد است که فروشگاه شیوه پستی مطمئنی را انتخاب کند و در صورت عدم رسیدن کالا مسئولیت آن را به عهده بگیرد.

3-کامل بودن فاکتور:

مواردی که در فاکتور خریدتان قید خواهد شد را بررسی نمایید. شما حق دارید موارد نامبرده در این مقاله را از فروشنده بخواهید که در فاکتور قید کند.

4-درگاه مطمئن پرداخت:

پرداخت از درگاه الکترونیکی مطمئن‌تر از کارت به کارت است و وجود یک درگاه نشان‌دهنده اعتبار فروشگاه خواهد بود.

منبع : https://www.asby.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: