ارتودنسی مناسب چه افرادی است؟
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی مناسب افرادی است که دندان هایی با حالت نامناسب دارند و می خواهند دندان های خود را با کمک ارتودنسی ردیف کنند. ارتودنسی برای تمامی سنین مناسب است. برای دریافت مشاوره و نحوه درمان و نوع ارتودنسی می توانید به سیمادنت کلینیک مراجعه نمایید و با ارتودنسی اقساطی به راحتی درمان را آغاز کنید و از پرداخت هزینه یکجا بپردازید. این روش برای افرادی مناسب است که جلسات درمانی آن ها طولانی است. در طول جلسات درمان می توان هزینه ها را پرداخت نمود.

ارتودنسی دارای مزایای زیادی است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. ارتودنسی یک شیوه درمان مناسب است که باعث افزایش طول عمر دندان ها می شود، معمولا در ارتودنسی با توجه به نوع درمان و درجه سختی کار ممکن است جلسات درمان طولانی شود، لذا در حین ارتودنسی نیاز به صبر و همچنین دقت در نگهداری است.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی نامرئی چیست ؟

بسیاری از بیمارانی که نیاز به ارتودنسی دارند، از گرفتن وقت مشاوره برای مراجعه به متخصص ارتودنسی ابراز نگرانی می کنند. بخشی از این نگرانی مربوط به عدم اگاهی از مسائل هزینه های ارتودنسی در درمانهای ارتودنبسی می باشد.  قبل از شروع درمان ارتودنسی بیماران می خواهند بدانند که “هزینه ارتودنسی چقدر است؟” عوامل زیادی بر هزینه ارتودنسی تاثیرگذار خواهند بود. هزینه درمان های  ارتودنسی به نوع ناهنجاری ، نحوه درمان ، مدت درمان ,  سن بیمار ، شدت ناهنجاری ، نوع دستگاه به کار برده شده اعم از ارتودنسی متحرک و یا ارتودنسی ثابت، دستگاه خارج دهانی , دستگاه داخل دهانی , ارتودنسی دیمون، ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان، ارتودنسی نامرئی یا invisalign، ارتودنسی لینگوال , درمانهای ارتودنسی به همراه جراحی (ارتو سرجری), استفاده از مینی اسکروMiniscrew , استفاده از مینی پلیت Miniplate و غیره بستگی دارد.

به عنوان مثال در بعضی بیماران ناهنجاری دندانی فکی با پلاک متحرک قابل اصلاح است که  در این صورت هزینه ارتودنسی کمتر خواهد شد. برخی از بیماران نیاز به ارتودنسی ثابت فکین دارند که دستگاههای ثابت ارتودنسی بعد از رویش دندانهای دائمی در دهان قرار می گیرند . گروهی دیگر از بیماران نیاز به درمان ارتودنسی متحرک و سپس ارتودنسی ثابت دارند  بعضی نیاز به درمانهای جراحی دارند .برخی نیاز به مینی اسکرو Miniscrew و غیره  دارند , بنا بر این روش درمانی ارتودنسی برای هر فرد منحصر به خود اوست و متغیرهای زیادی در هزینه نهایی بیمار تاثیر دارد  هزینه ارتودنسی در جلسه اول که ویزیت رایگان است به بیمار گفته می شود.

منبع : مجله ارتودنسی دندان 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: