قیمت بلیچینگ
نوشته شده توسط : رعنا

قیمت  و هزینه بلیچینگ  دندان در منزل ( هوم بلیچینگ)

روش‌ دیگر بلیچینگ سفید کردن دندان ها در خانه یا منزل می‌باشد . قیمت این فرایند بلچینگ نسبت به قیمت بلیچینگ در مطب کمتر است و هزینه آن حدودا دو میلیون تومان ( 2.000.000 تومان) میباشد .که زیر نظر متخصص و توسط بیمار در منزل انجام می شود. در این روش دندان پزشک از دندان های شما ، قالب دقیقی تهیه میکند و از روی قالب تهیه شده تری های پلاستیکی نازک و شفافی (مانند شکل زیر) ساخته میشود . این قسمت اکثرا به لابراتوار ها سپرده میگردد ،ولی در مطب ها و کلینیک های تخصصی زیبایی در داخل خود مطب انجام می شود. در این تری پلاستیکی فضای مناسب بین دندان و وسیله پلاستیکی پیشبینی شده که ژل‌های بلیچینگ را طبق دستور پزشک در آن قرار میدهید . در نهایت پس از گذشت چند هفته و پس از استفاده از ژل مربوطه طبق دستور العمل دندانپزشک ، دندانها به سفیدی مورد نظر می‌رسند . ژل مورد استفاد ه در این روش بین ۱۶ تا بیست درصد غلظت دارند.

بیشتر بخوانید : هزینه ترمیم و زیبایی دندان

قیمت آفیس بلیچینگ

آفیس بلیچینگ دندان  به دلیل درمان موثر تر و سریعتر دارای قیمت بالاتری نسبت به هوم بلیچینگ میباشد و هزینه آن چهار میلیون تومان (4.000.000 تومان) میباشد.

قیمت آفیس و هوم بلیچینگ

نکته پایانی که توجه شما را آن جلب میکنیم اینست که بلیچینگ موفق  اکثرا از درمان آفیس بلیچینگ بعنوان استارتر (شروع کننده) و هوم بلیچینگ بعنوان تثیبت کننده ،تشکیل میگردد . بنابر این توصیه کلی این است که یا از هر دو روش استفاده کنید و یا اگر می خواهید یک روش را انتخاب کنید هوم بلیچینگ هر چند سخت تر است و اثرات آن دیر تر مشاهده می شود ، اما در نهایت مطلوب تر است.

بیشتر بخوانید : هزینه ارتودنسی دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: